Gå til innhold

Spill er så DYRT! Går det ann å leie?

ivnamo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja meget genialt foretak. Får mye bedre følelse for et spill av å prøve hele spillet enn en liten demo. Det funker akkurat på samme måte som Brafilm og de utleieplassene der. Dette liker jeg. Tror jeg skal skrive meg opp der.

Lenke til kommentar
Svært greie kjøpspriser også. SSX Blur til 499 er det få butikker som kan matche, for å nevne et eksempel. Genialt foretak.

8185243[/snapback]

Jeg ser ikke helt fordelen her. Slik jeg har forstått det må man bli medlem for 175,- kr /mnd (billigste alternativet) og først da kan man kjøpe spillet, dermed vil SSX Blur koste den nette sum av ca 675,-. Og hvor mange spill i måneden man kjøper? Selv så er det vel unntaket at jeg kjøper mer en ett spill.

Men for å prøve ut, evt spille spill som man vet ikke vil vare over lengre tid, så er jo dette et alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg for min del blir sikkert å prøve ut spillet, men om jeg finner det til en billigere penge på nette sender jeg heller tilbake prøven og kjøper spillet billigere en annen plass. Såfremst jeg sparer penger da, om det blir nogenlunde det samme gidder jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Spill er så himla dyrt... og så er det så mange jeg har list til å prøve. Er det noen som vet om det går ann å leie spill til XBOX 360?

8184597[/snapback]

Du kan jo laste ned demoer fra Marketplace, da.

Lenke til kommentar
Spill er så himla dyrt... og så er det så mange jeg har list til å prøve. Er det noen som vet om det går ann å leie spill til XBOX 360?

8184597[/snapback]

Hos EBGames kan du kjøpe spill, beholde i 10 dager, så bytte de å få pengene tilbake.

Mao kan du leie gratis i 10 dager...

Lenke til kommentar

du kan jo bare kjøpe og selge konstant. Blir jo som å lease spill :) .

Jeg kjøpte gta 3 og vc til xboxen for noen år siden. Kosta 500kr, så solgte broren min det 2 uker seinere for 450(ja, han er en slask :) ). Men man er jo ikke alltid like heldig.

Lenke til kommentar

Registrerte meg i går på G-VIP siden og i dag sendte de det første spillet jeg har på ønskelisten, Final Fantasy XII.

Får se hvordan det er når det kommer. Har vel 10 andre spill på ønskelisten så der er nok av spill å vente (og glede) seg til.

Lenke til kommentar

8184597[/snapback]

Hos EBGames kan du kjøpe spill, beholde i 10 dager, så bytte de å få pengene tilbake.

8187259[/snapback]

Vanlig netthandel =14 dagers leie tid... ved betaling av frakta (angrefrist :p)

Lenke til kommentar

8184597[/snapback]

8187259[/snapback]

Vanlig netthandel =14 dagers leie tid... ved betaling av frakta (angrefrist :p)

8202488[/snapback]

Men da må emballasjen være på... Ergo, med plast på coveret blir det lite spilling!

Hos EB er det meningen at man skal prøve de. Gå tilbake å si at du har rundet det, og det har ingen ting å si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...