Gå til innhold

Film: Dawn Of Victory 2 'Lucas Impact'

Anbefalte innlegg

Følte jeg måtte oppdatere litt her nå.. etter den lille Teaseren som ble lagt ut for en stund siden..

Her er et liten smakebit, et lite action klipp jeg satt sammen.

Forhåpentligvis kommer det vel en trailer etter hvert også..

Vil veldig gjerne få kritikk på det lille klippet jeg har lagt ut.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Følte jeg måtte oppdatere litt her nå.. etter den lille Teaseren som ble lagt ut for en stund siden..

8184463[/snapback]

Kult prosjekt du driver med, artige lyder lagt til, godt redigert sånn sett, nå er ikke jeg en expert da. eneste som hadde vært kulere hadde vært litt kraftigere slag lyder osv pluss raskere bevegelser, eller kult =) Jeg hørte dere brukte Kovenant i bakgrunn også litt extra ros for den :p

Lenke til kommentar

8184463[/snapback]

Kult prosjekt du driver med, artige lyder lagt til, godt redigert sånn sett, nå er ikke jeg en expert da. eneste som hadde vært kulere hadde vært litt kraftigere slag lyder osv pluss raskere bevegelser, eller kult =) Jeg hørte dere brukte Kovenant i bakgrunn også litt extra ros for den :p

8185595[/snapback]

Jo, takk takk.. det var bevist at jeg skrudde ned slag lydene.. sånn at det virka mer realistisk :cool:

The Kovenant ja.. hehe, kult du hørte det :p det blir ikke den sangen i fullversjonen av filmen. Måtte bare legge til noe..

Lenke til kommentar

Skal du ha bra slåss musikk bruk musikk som Turisas eller ensiferum, eller Refused det er også veldig bra hvertfall new noise =)

Tenkte lissom det når du først skal lage en sånn film så er det kult med litt høye lyder, du fikk lydene til å virke synkront da, det var veldig bra =) mange sånne filmer du ser så skulle du tro at folk har satt in lydene i under redigeringen og satset på att det går bra:P

Lenke til kommentar
Skal du ha bra slåss musikk bruk musikk som Turisas eller ensiferum, eller Refused det er også veldig bra hvertfall new noise =)

Tenkte lissom det når du først skal lage en sånn film så er det kult med litt høye lyder, du fikk lydene til å virke synkront da, det var veldig bra =) mange sånne filmer du ser så skulle du tro at folk har satt in lydene i under redigeringen og satset på att det går bra:P

8198372[/snapback]

Hmm, ja, jeg har allerede for mange musikk ønsker til hele Lucas Impact filmen.. tror det siste jeg skal gjøre nå er å finne nye band.. kovenant kommer ikke til å være der på den ekte filmen.. bare la til noe sjapt og enkelt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...