Gå til innhold

DreamBox og FRYSING av TV-bilde

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har DreamBox 7025 og Canal Digital kabel TV. Jeg får inn alle kanaler, men bilder låser seg/fryser med jevne mellomrom, ca. hvert 5. minutt. Bilder fyses i ca 10 sek - 2 min, og så blier det OK igjen.

Hva kan jeg gjøre for å ordne dette ?

Jeg har de nyeste cam'ene på min DreamBox. Og nyeste image.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette får du nok bedre svar på i Digsat-forumet, men det kan jo tyde på at noe er feil med config-filene til cam'en du bruker.

Bruker du Mgcamd/Newcs eller Evocamd/Newcs med Gemini-image skal Canal Digital-kortet fungere glimrende i DB7025.

Du kan jo prøve å sette kortet i den andre kortleseren også for å se om det hjelper.

Mulig det er noe som er annerledes med kabel-tv-kortene enn satellitt-kortene, men det har jeg ikke hørt noen andre si noe om.

Lenke til kommentar
Dette får du nok bedre svar på i Digsat-forumet, men det kan jo tyde på at noe er feil med config-filene til cam'en du bruker.

Bruker du Mgcamd/Newcs eller Evocamd/Newcs med Gemini-image skal Canal Digital-kortet fungere glimrende i DB7025.

Du kan jo prøve å sette kortet i den andre kortleseren også for å se om det hjelper.

Mulig det er noe som er annerledes med kabel-tv-kortene enn satellitt-kortene, men det har jeg ikke hørt noen andre si noe om.

8185967[/snapback]

Jeg har har: MGcamd-1.22 / NewCS-1.20.

Jeg finner ikke ut hva slags image jeg har, men tror jeg har Gemeini 2.20.

Ellers: SNR: 97 %

AGC: 40%

BeR: 0

Er dette informasjon som gjr at du kan hjelpe meg ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...