perr Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei, Jeg har DreamBox 7025 og Canal Digital kabel TV. Jeg får inn alle kanaler, men bilder låser seg/fryser med jevne mellomrom, ca. hvert 5. minutt. Bilder fyses i ca 10 sek - 2 min, og så blier det OK igjen. Hva kan jeg gjøre for å ordne dette ? Jeg har de nyeste cam'ene på min DreamBox. Og nyeste image. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dette får du nok bedre svar på i Digsat-forumet, men det kan jo tyde på at noe er feil med config-filene til cam'en du bruker. Bruker du Mgcamd/Newcs eller Evocamd/Newcs med Gemini-image skal Canal Digital-kortet fungere glimrende i DB7025. Du kan jo prøve å sette kortet i den andre kortleseren også for å se om det hjelper. Mulig det er noe som er annerledes med kabel-tv-kortene enn satellitt-kortene, men det har jeg ikke hørt noen andre si noe om. Lenke til kommentar
perr Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Dette får du nok bedre svar på i Digsat-forumet, men det kan jo tyde på at noe er feil med config-filene til cam'en du bruker. Bruker du Mgcamd/Newcs eller Evocamd/Newcs med Gemini-image skal Canal Digital-kortet fungere glimrende i DB7025. Du kan jo prøve å sette kortet i den andre kortleseren også for å se om det hjelper. Mulig det er noe som er annerledes med kabel-tv-kortene enn satellitt-kortene, men det har jeg ikke hørt noen andre si noe om. 8185967[/snapback] Jeg har har: MGcamd-1.22 / NewCS-1.20. Jeg finner ikke ut hva slags image jeg har, men tror jeg har Gemeini 2.20. Ellers: SNR: 97 % AGC: 40% BeR: 0 Er dette informasjon som gjr at du kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du kan prøve å bytte til NewCS-1.17. Det er en del som har problemer med 1.20 versjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå