Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det meg, eller er jenta rar ?

Gjest megamanerer

Anbefalte innlegg

Gjest megamanerer

Hei!

Nå har jeg nylig blitt ganske "kjent" over msn med en jente på skolen.

Alt går godt overens på msn, vi holder begge samtalen videre, og for meg virker det som om hun er ganske interresert. På skolen hilser vi selfølgelig på hverandre, smiler og tjo hei. Det ser ut som hun liker meg, hun ser ganske mye på meg.

Men så er jeg helt ufordragelig å dra ting videre. Det å spørre om "men, skal vi finne på noe endag?" over msn har aldri funket for meg. (Ikke skryt, men jeg har hatt mye damer). Altså, det å spørre jenta over msn om vi skal finne på noe, funker aldri. Men hvis jeg møter en dame på fest, som jeg har pratet med over msn lenge, pleier det ofte å bli en "date" senere hvis vi prater om det.

Greia her er at denne jenta ikke fester. Og jeg har spurt to ganger om vi skal finne på noe over msn. Begge gangene har hun svart "Ja, det hadde vært koselig:)" Men hun har liksom ikke hatt tid til å snakke noe mer om det. Hun har på en måte lurt seg unna, ihvertfall slik _jeg_ ser det.

Men altså jeg har spurt nærmeste direkte rett ut om hun er interresert eller ikke, "Jeg skal ikke tvinge deg, er du interresert da ?" - "Jaja, selfølgelig:)" Har hun svart.

Altså, jenter sier ikke ja til å finne på noe med en gutt dem absolutt ikke digger.

Så, er det bare jeg som ikke tar ett hint, eller er det bare jenta som er utrolig rar ?

Vurderer å droppe å ha kontakt med henne, ettersom eneste grunnen til at jeg prater med henne på msn er fordi jeg vil bli bedre kjent. Og når hun alltid merkelig nok klarer å lirke seg unna, blir det bare mas om jeg spør engang til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde benytte andre måter å finne mer ut om denne jenta. Kjenner ikke noen som vet litt om hu? er ikke alltid den infoen man får er helt til å stole på, men det ser ikke ut til at du har så mye valg (om du ikke har tenkt å gi hun opp da) Du burde prøve å komme med et konkret forslag som å invitere hu på pizza elns, det er mye vanskeligere å "bortforklare" en å spørre vedkommende om dere skal finne på noe det kan hende at hu er litt ubesluttsom og trenger et lite dytt. ;)

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Gjest megamanerer

Ja, jeg åpnet for noen dager siden med "vi SKAL finne på noe snart!"

Osv. Jaja, det funket. Men ikke i lengden, ikke når jeg på en måte skulle gå mer spesifikt innpå hva vi skulle osv.

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg tenker iallfall som så. Hvis jeg var int. i en type og han bedde meg ut hadde jeg blitt overlykkelig og gjort alt for å være med han den aktuelle kvelden.

Ikke alle har like lett for å avise/si nei...

MEN, det trenger ikke å stemme med hun her. Folk er jo så forskjellige :)

Lenke til kommentar

Se for deg en situasjon der du blir bedt ut av noen du ikke har lyst til å gå ut med.. Det er jo ikke alltid like lett å svare blankt nei på det, og man prøver gjerne ofte å hinte det vekk, ved å la være å ta initiativ til noe videre..

Føl litt mer på responsen hennes.. Spill litt kostbar, og ikke ta like mye kontakt med henne på en stund, og se hvordan det går..

..og hadde hun vært spesielt interessert, hadde hun (mest, mest sannsynlig) gitt deg en annen respons.. Du sier du har vært mye med damer, se litt rundt etter andre også, du! ;)

Lenke til kommentar

Bare poster med brukern, orker ikke logge av.

Jeg vil ikke skryte, men må bare si det slik. Jeg drar damer real-life, men over msn har jeg aldri hatt lykke. Skal jeg være ærlig tror jeg det er der det ligger, jeg må prate med dama, "forføre" henne og holde øyekontakten etc etc. Det hjelper ikke å spørre en jente om vi skal finne på noe, når den eneste kontakten vi har ellers er en "Hei" og et smil i gangen på skolen.

Kanskje på tide for meg å bare rett og slett droppe damer på msn, helt.

Lenke til kommentar
Bare poster med brukern, orker ikke logge av.

Jeg vil ikke skryte, men må bare si det slik. Jeg drar damer real-life, men over msn har jeg aldri hatt lykke. Skal jeg være ærlig tror jeg det er der det ligger, jeg må prate med dama, "forføre" henne og holde øyekontakten etc etc. Det hjelper ikke å spørre en jente om vi skal finne på noe, når den eneste kontakten vi har ellers er en "Hei" og et smil i gangen på skolen.

Kanskje på tide for meg å bare rett og slett droppe damer på msn, helt.

8200175[/snapback]

gjort det jeg og. funker veldig dårli med msn. blir bare til at dusnakker om altfor mye der og , så det blir lite å snakke om i real life! :p

Lenke til kommentar
Er jeg bare gammel og utdatert i en alder av 27 år, eller er det virkelig vanlig å dra damer på msn? Bare legger dere til noen dere ikke kjenner da? Sært..

8202628[/snapback]

Hehe, nei, er nok ikke så veldig vanlig i din alder.. :)

Jeg var veldig "på" det der tidligere, ble kjent med folk over msn, og ble fikk meg bl.a. kjæreste første gangen jeg møtte henne en gang.. :p

Men nå som jeg blir eldre (18 år nå), synes jeg det blir mer og mer spesielt.. Hender jo fortsatt jeg blir kjent med folk over msn, men da treffer jeg folka masse i virkeligheten, før det evt. blir noe mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...