Rollespilleren Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg flytta harddisken opp fra "gulvet" inni kabinettet opp under cd-rommen. Nå hører jeg den av og til lage lyder. Som et kjapt rolig hjul spinner rundt. Det er ikke bråk, men jeg hørte hvertfall ikke dette når den lå på bunnen i kabinettet tidligere. Kan det hende det er varmen som gjør at den lager lyd? Ikke skrudd skikkelig fast? Jeg skrudde ikke mer enn når skruene stoppet, altså jeg strammet ikke skikkelig til. Må legge til at lyden kommer uforutsigbart. Jeg ser altså ingen sammenheng. Endret 18. mars 2007 av Rollespilleren Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 en harddisk lagar lyd og vibrasjon. det er helt normalt. lydane du hører kan vere vibrasjon i kabinettet. prøv å hold fast ramma til harddisken inni kabinettet. eventuelt dørene og. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Skal prøve på det, men det var en annen harddisk der fra før. Da var det helt rolig til jeg installerte nummer to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå