Gå til innhold

Hvordan skaffe 8-10000kr? Forslag?

exin89

Anbefalte innlegg

Egentlig så sa jeg det der fordi jeg ville du skulle spørre meg. Sånn egentlig.

Fordi jeg skulle leie stripper til rektors kontor siste skoledag! :D Vi fikk mange med på det, og det var skikkelig planlagt, men så kunne hun ikke likevel. Og jeg må si at det var MIN ide.

8185267[/snapback]

Haha ja jeg veit ... omvendt omvendt psykologi på lavt plan:)

Neimen så søtt gjort da, rektor hadde jo seff satt pris på det da.

Men dyr opptreden! En snekker tar toppen 300kr timen liksom.

Og han jobber...

OT?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
strippere tjener 15000 i timen. Fristende?;)

8184813[/snapback]

Piss ... da hadde ALLE strippa :)

8185212[/snapback]

Faktisk sant. Leide stripper til en venninne i bursdagsgave og han tok 2500 for et "show" på 10min;)

Lenke til kommentar
Få aktuelle deltidsjobber på nav da ... For oss under 18, og uten fagbrev/svennebrev.

8184930[/snapback]

Tuller du? Å få deltidsjobb via NAV.NO er dritenkelt.

Jeg valgte ut fem jobber jeg kunne tenke meg, sendte søknad, fikk inkalling til intervju ved 3 av dem, gikk til én, fikk jobb og ringte og meldte avbud til de to andre. Har ingen fagbrev, tidligere arbeidserfaring og karaktersnitt på rundt 4.

Lenke til kommentar
Få aktuelle deltidsjobber på nav da ... For oss under 18, og uten fagbrev/svennebrev.

8184930[/snapback]

Jeg valgte ut fem jobber jeg kunne tenke meg, sendte søknad, fikk inkalling til intervju ved 3 av dem, gikk til én, fikk jobb og ringte og meldte avbud til de to andre. Har ingen fagbrev, tidligere arbeidserfaring og karaktersnitt på rundt 4.

8188957[/snapback]

Hvor fikk du jobb da?

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

8184930[/snapback]

8188957[/snapback]

Hvor fikk du jobb da?

Hvor gammel er du?

8188986[/snapback]

En elektrobutikk - hvor jeg jobber nå, ble kalt inn til intervju hos Coop Mega og Kongeparken.

17 vintre gammel, var 15 da jeg søkte. :)

Lenke til kommentar

Man må være bra villig til å jobbe ja

Det er to typer mennesker. De som jobber og tar i ett tak, og de som ikke "orker å jobbe fordi de ikke vil stå i kassa på REMA"

Man skal ikke være kresen, og en deltidsjobb når man er 15-16 kan sette grunnlaget for mye annet. Om man har arbeidserfaring og greie karakterer får man f.eks ofte velge fra øverste hylle når man kommer så langt at man skal ha lærlingeplass osv.

Må dog innrømme at jeg ble litt fristet av stripper-timelønna :ph34r:

Lenke til kommentar
Siden du søker i Tønsberg området, kan du godt komme og "jobbe" for meg. 80 kr timen.

8190440[/snapback]

Og hva går under jobbe for deg?

8191873[/snapback]

Tenk litt koffert nå.

8196464[/snapback]

Nei da får du heller dra til soho strøket i london og finne deg no ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...