exin89 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Noen som vet en enkel måte å skaffe 8-10000kr på. Skulle gjerne hatt penger til Speilrefleks, og lurer på hvordan jeg kan skaffe meg penger til det på en grei måte. Jeg har imot alle forslag. Evt noen som vet om noe jobb muligheter i Sandefjord, Stokke, Tønsberg området. Tipper jeg kjøper et Flax lodd i morra å håper på toppgevinsten. Eller ihvertfall noe på veien til Canon EOS-400D. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 NAV.no Skaffe seg en jobb er seriøst enkelt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ta serverene til diskusjon som gissler, tror de fleste betaler en god del for at de skal komme fort opp igjen Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 NAV.no Skaffe seg en jobb er seriøst enkelt! 8184189[/snapback] Jeg klarer faktisk ikke finne så mye jobb jeg kan få til å klaffe med det jeg har planlagt i tida framover, og jeg mener faktisk at NAV er håpløst så lenge man ikke har noe serlig å henvise til tidligere, samt at jeg ikke har noe fagbrev heller. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Nei skaffe jobb er kun enkelt om du ikke er kresen. NAV hjelper til veldig bra faktisk, så lenge du legger opp en oppfølgingsplan for dem. Er altfor mange late late late folk i Norge som kun melder seg på NAV for å ikke miste dagpengene sine - så man må vise initiativ der for å få respons. De putter ingenting i fanget ditt. Men stikk til jobben du vil ha, og be om et interjuv. Sende søknad er tregt og lett for arbeidsgiver å avslå. Er mye lettere hvis du tvinger deg på dem, så de på en måte "ikke har noe valg". CV har du med deg når du møter opp. Funker det! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Og hva skal jeg da skrive i en CV? Kan noen finne en mal til meg for hvordan jeg skal skrive en CV? Og evt. Hva jeg skal legge ved i en CV. Har ikke så veldig mye arbeidserfaring, men jeg VIL ha jobb, og er jeg på jobb så JOBBER jeg og ikke dasser som mange andre gjør. Jeg står på uansett. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Stikk innom den lokale Kiwi-butikken eller hva det nå er som ligger i nærheten og spør pent Hvis ikke de har noe, så gå til neste, osv. Redigert: Eventuelt trekk ned på hjørnet. Husk nettingstrømper! Endret 18. mars 2007 av OML Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 strippere tjener 15000 i timen. Fristende? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Stikk innom den lokale Kiwi-butikken eller hva det nå er som ligger i nærheten og spør pent Hvis ikke de har noe, så gå til neste, osv. 8184803[/snapback] Tror nok det blir den der ja. Er grei måte å gjøre det på. Eneste jeg har å si er at jeg ikke kan jobbe 16.-21.april siden jeg skal til spania da. I tillegg til at jeg ikke kan jobbe lengre enn 5 på torsdager. Så skal nok bli jobb og kamera på meg nermere mai. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Eller, du kan ta på deg fotooppdrag for noen, så lenge de sponser kameraet Litt mer tvilsom, men absolutt verdt forsøket! Endret 18. mars 2007 av OML Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 strippere tjener 15000 i timen. Fristende? 8184813[/snapback] Damene stripper, menn ser på Så nei. Uansett hadde jo overlevd en time på scena for 15000 uten å dø, men uansett. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Eller, du kan ta på deg fotooppdrag for noen, så lenge de sponser kameraet Litt mer tvilsom, men absolutt verdt forsøket! 8184824[/snapback] Det er jo sant. Har litt erfaring fra før så kan jo kanskje få til noe der. Skal se litt rundt om noen er villig til det ja. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Få aktuelle deltidsjobber på nav da ... For oss under 18, og uten fagbrev/svennebrev. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Få aktuelle deltidsjobber på nav da ... For oss under 18, og uten fagbrev/svennebrev. 8184930[/snapback] Veit det, det er derfor jeg spør her. Klarer ikke finne stort der. Skal ta en runde å spørre i morra om det er mulighet til jobb no plass. Tror ikke det er så vanskelig bare jeg står på litt. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis du er god på pc kan du henge opp en beskjed på butikker rundtomkring der du tilbyr å fikse pc for en sum. Lykke til! PS nav.no suger balle jeg var der hver eneste dag fra sommer til ca 1 uke siden. Ingen jobb 0 hjelp, du må finne jobb selv! stå på så kommer det seg etterhvert! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis du er god på pc kan du henge opp en beskjed på butikker rundtomkring der du tilbyr å fikse pc for en sum. Lykke til! PS nav.no suger balle jeg var der hver eneste dag fra sommer til ca 1 uke siden. Ingen jobb 0 hjelp, du må finne jobb selv! stå på så kommer det seg etterhvert! 8185032[/snapback] Er det jeg tenker også. Jeg er bukbart god på pc, men jeg orker ikke å ta meg av sånt for folk. Skal ta meg en tur å spørre etter div jobber i morra. Så får jeg se hva det blir for no. Kan jo bli jobb på meg da. Skal også undersøke muligheten til å få sponsa kamera for å ta på meg et fotooppdrag. Har fått veldig positiv tilbakemelding på de få bildene jeg har tatt med Speilrefleks, og jeg vet hva jeg skal gjøre i div situasjoner, så er egentlig et ganske greit talent innen foto. Har en kamerat som har 400D og har tatt rund 100 bilder med det, og liker det kamera veldig godt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 strippere tjener 15000 i timen. Fristende? 8184813[/snapback] Piss ... da hadde ALLE strippa Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg skulle leie en stripper en gang, og hun tok 2500 for 20 min. Ikke spør hvorfor jeg skulle leie stipper. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hvorfor skulle du leie stripper? Edit: DIN GRIS! \o/ Endret 18. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Egentlig så sa jeg det der fordi jeg ville du skulle spørre meg. Sånn egentlig. Fordi jeg skulle leie stripper til rektors kontor siste skoledag! Vi fikk mange med på det, og det var skikkelig planlagt, men så kunne hun ikke likevel. Og jeg må si at det var MIN ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå