saimon Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Morn; Jeg har nettop installert trådløs nettverks mottaker. men da jeg prøver å koble til funker det ikke. Det kommer opp at den ikke kan fornye Ip adressen. Selv om den har signal og riktig kode. Er det noe jeg kan gjøre med detta? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Først kan du prøve dette: 1. Start-->kjør-->skriv inn "cmd" og trykk enter 2. Når vinduet har kommet opp så skriver du "ipconfig /release" og trykk enter. 3. Etter ip'en er releasa så skriver du "ipconfig /renew" og trykk enter. NB: Kan ta litt tid når du trykker enter. Ha litt tålmodighet Hvis ikke det hjelper så kan du prøve å skru av brannmuren/brannmurene! Eller prøv dette: 1. Start-->kjør-->skriv inn "services.msc" og trykk enter 2. Rull ned på listen og finn "Wireless Zero Configuration" og dobbelklik på den. Se om den er på. NB: Sjekk om du har sånn "skru-på-trådløs" knapp på pcen. Kanskje det hindrer deg! Håper noe av dette hjelper! Lenke til kommentar
saimon Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Detta funka, men sliter med et nytt problem. Mens jeg installerer spillet mitt, låser skjermen seg. Kan ikke gjøre noe bildet er bare fryst. dette skjedde helt på slutten av instalasjonen, irriterendes:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå