Gå til innhold

Hvilken gamepad foreslåes?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg gamepad, men vet ikke hvilken jeg skal velge.

Vet ikke hva som er vanelig pris for en pad, men rundt 300 skulle vell være nåkk?

Den må være analog. Jeg har lett i en stund, men har ikke funnet noe. Er ikke så flink til å lete! ^^

Men, men. Hva foreslår dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må du jo skaffe deg noe som dette, x-arcade joystick for å få den rette feelingen. Ikke slikt "analog-pad" drit :)

8203007[/snapback]

Joa, ikke så dum den om man vil spille MK2 ol., men jeg mener en gamepad er bedre om du vil f.eks ha tilbake SNES-feel'n.

8204174[/snapback]

Du kan lese litt mer om x-arcade i denne review'en Arcade stick Review hos Retroblast. Jeg har en x-arcade selv og er ikke så imponert. Hvis jeg hadde hatt råd så hadde jeg kjøpt en SlikStik kontroller :D Eller så kan du jo bygge sjøl hvis du har tid og lyst og da kan denne siden komme til hjelp Build Your Own Arcade Controls Her finns det nok å lese gjennom hvis man er intressert den slags :thumbup:

Når det gjelder pad'er så er det vel xbox 360 pad eller Logitech Rumblepad II som høster flest anbefalinger, eller ps2 pad med overgang til usb som nevnt litt lenger opp i tråden.

Endret av Vebbomania
Lenke til kommentar
Jeg har valgt å gå for playstation 2 converteren, men det er vanskelig å finne en norsk side.

Noen som vet?

8212370[/snapback]

hmm faktisk ikke... men prøv qxl eller finn... Er jo heller ikke farlig å bestille fra en utenlandsk leverandør da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...