MiniGod Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har tenkt å kjøpe meg gamepad, men vet ikke hvilken jeg skal velge. Vet ikke hva som er vanelig pris for en pad, men rundt 300 skulle vell være nåkk? Den må være analog. Jeg har lett i en stund, men har ikke funnet noe. Er ikke så flink til å lete! ^^ Men, men. Hva foreslår dere? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil sterkt anbefale Xbox 360-kontrolleren. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg personlig vil anbefale en genuin (Sony) Playstation eller Xbox-kontroller og en adapter. Har dette selv (PS2-pads) og det er mye bedre enn noen annen gamepad jeg har testet. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Har playstation 2, og bruker ikke den. Så.. bare et ps2 til usb adapter? Hva pleier det å koste da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Denne koster ca. kr.100 og frakt tror jeg ligger på rett over femtilappen. Den har også inngang for to joypads. Det finnes garantert andre sjapper med andre adaptere. Dette var bare et eksempel. Jeg kjøpte en gang en fra Clas Ohlson, men den vil jeg ikke anbefale grunnet høy pris og mye dårligere enn mange andre til under halve prisen. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 For ordens skyld så er Xbox 360-kontrolleren USB; bare å stikk'n i. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Noen norsk side? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg vil ikke anbefale gamepad med mindere du skal spille sportsspill. Skal du fly eller kjøre bil ville jeg definitivt gått for ratt / joystick så du har litt mere feelingen. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg vil ikke anbefale gamepad med mindere du skal spille sportsspill. Skal du fly eller kjøre bil ville jeg definitivt gått for ratt / joystick så du har litt mere feelingen. 8201242[/snapback] *host* rom og * host* emulatorer ... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Da må du jo skaffe deg noe som dette, x-arcade joystick for å få den rette feelingen. Ikke slikt "analog-pad" drit Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Da må du jo skaffe deg noe som dette, x-arcade joystick for å få den rette feelingen. Ikke slikt "analog-pad" drit 8203007[/snapback] Joa, ikke så dum den om man vil spille MK2 ol., men jeg mener en gamepad er bedre om du vil f.eks ha tilbake SNES-feel'n. Lenke til kommentar
Vebbomania Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Da må du jo skaffe deg noe som dette, x-arcade joystick for å få den rette feelingen. Ikke slikt "analog-pad" drit 8203007[/snapback] Joa, ikke så dum den om man vil spille MK2 ol., men jeg mener en gamepad er bedre om du vil f.eks ha tilbake SNES-feel'n. 8204174[/snapback] Du kan lese litt mer om x-arcade i denne review'en Arcade stick Review hos Retroblast. Jeg har en x-arcade selv og er ikke så imponert. Hvis jeg hadde hatt råd så hadde jeg kjøpt en SlikStik kontroller Eller så kan du jo bygge sjøl hvis du har tid og lyst og da kan denne siden komme til hjelp Build Your Own Arcade Controls Her finns det nok å lese gjennom hvis man er intressert den slags Når det gjelder pad'er så er det vel xbox 360 pad eller Logitech Rumblepad II som høster flest anbefalinger, eller ps2 pad med overgang til usb som nevnt litt lenger opp i tråden. Endret 22. mars 2007 av Vebbomania Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har valgt å gå for playstation 2 converteren, men det er vanskelig å finne en norsk side. Noen som vet? Lenke til kommentar
Vebbomania Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har valgt å gå for playstation 2 converteren, men det er vanskelig å finne en norsk side.Noen som vet? 8212370[/snapback] hmm faktisk ikke... men prøv qxl eller finn... Er jo heller ikke farlig å bestille fra en utenlandsk leverandør da... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 En orginal Dualshock2 til kjempeprisen 99,- samt en overgang til det meste du kan tenke deg til 150,- i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå