Bertelsen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg finner det kun til 550,- noe jeg synes er litt for dyrt til å være et såpass gammelt spill. Er det noen som har kommet over en billig pris? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du kan be Play-Asia sette ned verdien på pakken (før du kjøper).. Spillet koster bare 39,99 $ der. Du ender vel med å betale 300 kr inkl. frakt vil jeg tippe.. Og spillet er regionsfritt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Du kan be Play-Asia sette ned verdien på pakken (før du kjøper).. Spillet koster bare 39,99 $ der. Du ender vel med å betale 300 kr inkl. frakt vil jeg tippe.. Og spillet er regionsfritt 8183946[/snapback] En ting jeg alltid har lurt på, hvordan ber du om det? Kan du legge det til på orderen, eller må du sende en mail for seg selv, med ordrenr.? EDIT: Saints Row @ AbsoluttSpill.no Endret 18. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du kan ikke sende en mail med ordrenummeret fordi du MÅ be dem om å sette ned/halvere verdien på alle (eller om du må gjøre det for hver gang.. husker ikke) fremtidige ordre.. Saints Row hos Play Asia Kontakt/mail-siden hos Play Asia Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 *snip* 8183946[/snapback] Er du sikker på at dette fungerer, vil ikke Tollen sjekke dette? Hvor lang leveringstid er det sånn ca.? Men det beste for meg er å bestille fra norske butikker egentlig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du kan ikke sende en mail med ordrenummeret fordi du MÅ be dem om å sette ned/halvere verdien på alle (eller om du må gjøre det for hver gang.. husker ikke) fremtidige ordre.. Saints Row hos Play Asia Kontakt/mail-siden hos Play Asia 8184070[/snapback] Virker litt komplisert :!: Kanskje det er jeg som er dum... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 *snip* 8183946[/snapback] Er du sikker på at dette fungerer, vil ikke Tollen sjekke dette? Hvor lang leveringstid er det sånn ca.? Men det beste for meg er å bestille fra norske butikker egentlig. 8184076[/snapback] Ja, det er sånn det funker.. Tollen har i allefall ikke stikki den ekstremt lange nesa si i det før (har ikke gjort det selv, før.. men skulle engang, pluss at jeg kjenner flere som har gjort det ).. Ja, det er litt stress, men du sparer jo 150 +/- Hmm.. Leveringstid.. 5-6-7 virkedager vil jeg tippe/erfaringer Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Siba på Tiller i Trondheim hadde dette til 299,- for en uke eller to siden. Ved å ta mobilbilde eller annen dokumentasjon og stikke bort på Lefdal like ved siden av får man det veldig billig (mulig at lefdal har satt det til 299,- nå også da). 299,- er uansett en fin pris. Endret 19. mars 2007 av lerkol Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Det hørtes bra ut! Hvis du tilfeldig skulle gå innom Siba en dag, ville du vært så utrolig grei å tatt et bilde av spillet? Jeg bor på Lade, men jeg er borte for tiden, skal ikke til Trondheim før i påskeferien igjen. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det hørtes bra ut! Hvis du tilfeldig skulle gå innom Siba en dag, ville du vært så utrolig grei å tatt et bilde av spillet? Jeg bor på Lade, men jeg er borte for tiden, skal ikke til Trondheim før i påskeferien igjen. 8187885[/snapback] Tror ikke jeg skal utover dit med det første nå desverre, så du får bare håpe de fortsatt kjører tilbudet i påska (jeg vet ikke om de har det nå heller forsåvidt da det er ca 2 uker siden jeg kjøpte det der). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå