Emomilol Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ikke noe annet å si her enn at jeg prøvde å improvisere litt på keyboardet mitt. Beklager dårlig lyd, men det var det eneste jeg hadde for hånden. Vennligst kommenter & enjoy. EDIT: Ny versjon lagt til; EDIT2:den virker nå! http://www.nikkelmygger.com/mp3/Emil.mp3 Endret 21. mars 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) var en flott melodi og en konge intro (fungerer også veldig bra som en rolig slutt spør du meg?!?) , som fikk sjela mi til å falle i ro i det man siger inn i de siste minuttene av mandagskvelden og familiemedlemmer sover rundt meg i sofa og naboen sover på gulvet og alt er bare fred og stille <3 Endret 19. mars 2007 av Zuckron Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Takker og bukker. Jeg forandrer nok slutten. Synest ikke den bør gå så mørkt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har du lest retningslinjene for dette underforumet? Noen helt spesielle emneregler er gjeldende, og jeg anbefaler deg å bruke -knappen for å endre emnetittelen til noe mer passende. Emnetittelen bryter i tillegg med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 dette var deilig å høre på. stå på. men hvor kommer lyden fra? plugin? hvilken? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Spiller på et gammelt roland keyboard, opptakeren er en SanDisk mp3spiller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg endra litt til på tittelen din Hvis du har problemer med å laste opp filer, så kan jeg hjelpe deg med å laste opp låta på serveren min... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Her er riktig link: http://www.nikkelmygger.com/mp3/Emil.mp3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Denne improvisasjonen var det stil over. Jeg likte den faktisk veldig godt. Om du legger noen strykere i bakgrunnen kan dette bli en meget vakker liten låt. Du kan kanskje passe litt mer på anslagene dine da enkelte av notene blir i overkant harde. Snorre Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Takk. Og ja, jeg er enig, anslagene skal forbedres. Skulle helst hatt en bedre opptaker også ... Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kunne med fordel vært mye mer målrettet, og jeg sliter ærlig talt med å se hva du prøver på her. Ikke akkurat innovativ pianotraktering, men en kan vel kalle det en grei start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå