Mortis360 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Har en Zalman ZM-MFC1 som jeg har tenkt til å modde litt, har ett Lian Li kabinett vil montere ett orginalt brønn deksel. Har sett at for å gjøre det pent må man bestille litt, hva er det jeg må bestille? Har tilgang på verktøy. Samtidig, er det mulig å koble Sunbeam inverteren min til 12v utgangen? Takker for all hjelp på forhånd. ~ Mortis360 Endret 29. mars 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er det ikke bare å borre hull som passer i den orginale brønndekslen? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Har lest om folk som bruker andre skruer samt LED holder eller noe i den duren, veit ikke hvor det kan skaffes. ~ Mortis360 Endret 29. mars 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Skjønte ikke helt hva du ville modde. Var det slik at du ville ta et brønndeksel fra Lian-Li-kabinettet ditt og bruke det istedenfor den medfølgende pleksiplaten? ENDRET: Veit ikke om det er pleksi eller hva det er, men altså den gjennomsiktige blå saken med tekst på. Goscinny Endret 20. mars 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) du vil fint kunne modde(skifte deksel) uten noe mer enn en drill! men du kunne ha byttet LED-lysene, men jeg ser ikke for meg at det blir så mye vits! Det du kunne ha gjort var sette viftestyringen fast på utsiden av kabinettet, men det kommer jo ann på hvordan kabinettet ditt er. det tror jeg at jeg skal gjøre med min zalman viftestyring du borrer hullene i det nye brønn dekseletsom skal tilsvare de gamle hullene i det gamle "dekselet! så skrur du ut festene/skruene til det "plexi"dekselet som fulgte med og som henger fast til styringene og kretskortet og så stapper du det inn i det nye brønn dekselet! Endret 23. mars 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Det er en liten hake ved det siste der. Det er ikke et rent gjennomgående hull i den originale plexiplata. Det er nemlig litt smalere ett sted, slik at skruen stopper inni der ett sted, og ikke på utsiden. Litt slik som "tegningen" under illustrerer. Fult mulig å få det til likevel, da. Dersom folk ikke skjønte det helt, kan jeg ta noen bilder. __---------- ---_______ Goscinny Endret 23. mars 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=532058 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå