Gå til innhold

Modifisering av Zalman Viftestyring

Anbefalte innlegg

Har en Zalman ZM-MFC1 som jeg har tenkt til å modde litt, har ett Lian Li kabinett vil montere ett orginalt brønn deksel. Har sett at for å gjøre det pent må man bestille litt, hva er det jeg må bestille? Har tilgang på verktøy. Samtidig, er det mulig å koble Sunbeam inverteren min til 12v utgangen?

Takker for all hjelp på forhånd.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt hva du ville modde. Var det slik at du ville ta et brønndeksel fra Lian-Li-kabinettet ditt og bruke det istedenfor den medfølgende pleksiplaten?

ENDRET: Veit ikke om det er pleksi eller hva det er, men altså den gjennomsiktige blå saken med tekst på.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

du vil fint kunne modde(skifte deksel) uten noe mer enn en drill!

men du kunne ha byttet LED-lysene, men jeg ser ikke for meg at det blir så mye vits! Det du kunne ha gjort var sette viftestyringen fast på utsiden av kabinettet, men det kommer jo ann på hvordan kabinettet ditt er.

det tror jeg at jeg skal gjøre med min zalman viftestyring

du borrer hullene i det nye brønn dekseletsom skal tilsvare de gamle hullene i det gamle "dekselet!

så skrur du ut festene/skruene til det "plexi"dekselet som fulgte med og som henger fast til styringene og kretskortet og så stapper du det inn i det nye brønn dekselet!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Det er en liten hake ved det siste der. Det er ikke et rent gjennomgående hull i den originale plexiplata. Det er nemlig litt smalere ett sted, slik at skruen stopper inni der ett sted, og ikke på utsiden. Litt slik som "tegningen" under illustrerer. Fult mulig å få det til likevel, da. Dersom folk ikke skjønte det helt, kan jeg ta noen bilder.

__----------

---_______

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...