Gå til innhold

Passer denne linsen til dette kameraet ?

Anbefalte innlegg

Har tenk til å bestille denne fisheyen i kveld eller i morgen, men tenkte å være sikker på at den passer og fungerer til kameraet mitt !

Filterdiameteren på videokameraet mitt er 30mm. På linsen står det blant annet 0.42X, hva betyr det for eksempel?

Hadde blitt veldig glad om noen prøvde å hjelpe meg :)

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første:

Å purre etter et svar etter 10 min er ikke en god måte å få svar på.

For det andre:

Det er sikkert ikke så mange her som vil råde deg til noe annet enn det som står forklart i forbinnelse med objektivet på auksjonssiden.

For det tredje:

Det heter OBJEKTIV.

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
For det første:

Å purre etter et svar etter 10 min er ikke en god måte å få svar på.

For det andre:

Det er sikkert ikke så mange her som vil råde deg til noe annet enn det som står forklart i forbinnelse med objektivet på auksjonssiden.

For det tredje:

Det heter OBJEKTIV.

Ha en god dag!

8187445[/snapback]

Som jeg skrev aller først hadde jeg tenkt å kjøpe objektivet i går kveld eller i dag.. Trenger det så fort som mulig fordi jeg skal på tur. Så hadde vært bra med raskt svar. Ventet jo over 15 timer, og med en gang jeg "purret" fikk jeg jo et svar - så funket det :p

Leter ikke etter råd, men om noen skjønnte de målene som stod om objektivet på siden så de kunne sagt om det passer eller ikke.. Objektiv ja ;) Viser vel hvor lite jeg kan om objektiver, har ikke hatt noen før så.

God dag du og !

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar
Selv tørr jeg ikke si helt sikkert at det passer. Det står på auksjonen at det skal passe på DCR-SR100, og du har DCR-SR100E.

8188246[/snapback]

Takk for svar. Hm, ja men tror de kameraene er helt like. Skal finne det ut. Og på kameraet mitt står det "inngravert" på siden uten "E". Men under er E med... Her er Alle med E til slutt.. Vet ikke hva det står for men jeg tror som sagt at de har lik innfatning. Prøver å finne det ut nå :)

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar
Viss det  ikke passer så får du bare selge det igjen, er ikke så mye mer å gjøre. Det er ikke de enorme summene som går til spille heller.

8189181[/snapback]

Sant :) Skal kjøpe etterpå, så håper jeg den passer! Og kursen er bare 6,1 så objektivet kommer på 230 kr + frakt :!: Vegard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...