TT88 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) I dag tenkte jeg å leke litt med maskinen min og se hva jeg kunne få til med overklokk. jeg bruker vanligvis å overklokke ram og cpu med rundt 100mhz, men i dag tenkte jeg å "ta i litt". Jeg har prøvd å presse systemet før og når jeg har gått for langt har pcen resatt instillingene av seg selv. Men i dag gjorde den ikke det. Når jeg restarta pc'en med de nye innstillingene ble skjermen bare helt svart, alle vifter gikk. Javel tenkte jeg og åpna kabinettet og resatte BIOS med jumperen. Fortsatt ingen endring så jeg tok ut batteriet til BIOS og ventet ca 10 min før jeg satte det inn igjen. Jeg tok forresten ikke ut ledningen til strømforsyningen, må jeg gjøre det også? Nå når jeg skrur på maskinen skjer absolutt ingenting. Ingen vifter starter, bare lyset på kabinettet som blinker. Noen forslag? Endret 18. mars 2007 av TT88 Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 problem solved. dro ut kontakta i 15 min og nå starter det plutselig igjen. mystisk.. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 skriv "løst" i emnetittel! 8184140[/snapback] aye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå