Gå til innhold

W880i eller E65 - hvilken?

Anbefalte innlegg

Hvilken telefon velger jeg om jeg skal ha den beste?

Legger vekt på design, vekt, bra kalender, god på sms, e-post og musikk.

Skjermen er bra på begge etter hva jeg har hørt.

Kamera på 2 mpx snakker vi ikke høyt om ;)

Men, hvilken vil jeg kunne ha mest utbytte av og hvilken av de vil være lengt på markedet før en ny arvtager kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men, hvilken vil jeg kunne ha mest utbytte av og hvilken av de vil være lengt på markedet før en ny arvtager kommer?

8183607[/snapback]

e65 har litt flere funksjoner enn w880i, men sony ericsson er eksperter på batterilevetid og det er veldig bra på de nye telefonene..i tillegg så ser man at det er likt kamera men sony ericsson sitt skal visst vere litt bedre..

du må nesten si litt mere av hva du trenger av funksjoner..legger ved en link der jeg sammenlignet e65 med w880i

Sony Ericsson W880i vs. Nokia E65

Lenke til kommentar

8183607[/snapback]

e65 har litt flere funksjoner enn w880i, men sony ericsson er eksperter på batterilevetid og det er veldig bra på de nye telefonene..i tillegg så ser man at det er likt kamera men sony ericsson sitt skal visst vere litt bedre..

du må nesten si litt mere av hva du trenger av funksjoner..legger ved en link der jeg sammenlignet e65 med w880i

Sony Ericsson W880i vs. Nokia E65

8183761[/snapback]

Jeg er ikke så veldig kresen på det med funksjoner. Tror innerst inne at E65 har mye mer enn hva jeg noen gang kommer til å få bruk for.

Det som frister med W880i er selvfølgelig design og vekt, men også det at jeg har hatt SE tidligere og har vært fornøyd.

Har også hatt Nokia-6280- ikke bra.

Prismessig ligger de nokså likt, så den er ikke med på å vippe vektskålen.

Er slideren like dårlig som på 6280? Har menyene blitt forbedret på W880 i forhold til feks K800?

Lenke til kommentar

Min w880i (og en kamerat sin) driver å skrur seg av sporadisk. Kamera og antenne er tragisk dårlig. Savner radio og lys. Litt små taster, og spesielt de 6 i toppen står litt vel tett for mine fingre. Heller ikke denne 3G telefonen fra SE har EDGE...

Ellers er jeg strålende fornøyd med min w880i :)

Jeg gikk fra w900i.

Jeg har kjøpt meg HPM-85 headset/fjernkontroll og da er dette en skikkelig bra MP3-spiller. Håper en softwareoppgradering eller en ny flash med samme software løser problemet med at den skrur seg av - vi er tre som har lik telefon, og den siste skrur seg ikke av, men den låser seg om man velger "Bare GSM" i stedenfor GSM og 3G :tease:

Bruker denne som jobbtelefon og synkroniserer Oppgaver og Kalender med Outlook. At telefonen støtter Push E-post er ett stort pluss :)

Edit: mente seff w880i ja...

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Med tanke på at Nokia har meget dårlig batterikapasitet, så blir det nok en Sony Ericsson på meg.

Har fortsatt ikke bestemt meg helt for W880, da jeg har begynt å se litt på K550i....kanskje den duger like bra?

Var innom Klart Svar butikken i dag og fikk holde en E65 i handa. Fantastisk flott telefon, men det er et stort MEN med telefonen så derfor velger jeg en SE av et eller annet slag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...