Gå til innhold

Creative Zen V synkroniserings problem!

Anbefalte innlegg

Jeg har en Creative Zen V som plutslig ikke fungerer opp mot min pc lengere.

Jeg har prøvd å installere drivere på nytt, men når jeg kobler den til står det bare noe om at windows prøver å installere den... Windows finner den men tror at det er et MTP Device og klarer ikke å installere den...

Noen som kan hjelpe?

edit: MPT = MTP

Endret av NOwar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Creative Zen V som plutslig ikke fungerer opp mot min pc lengere.

Jeg har prøvd å installere drivere på nytt, men når jeg kobler den til står det  bare noe om at windows prøver å installere den... Windows finner den men tror at det er et MTP Device og klarer ikke å installere den...

Noen som kan hjelpe?

edit:  MPT = MTP

8183599[/snapback]

blir glad hvis du finner ut av det, sitte rmed samme problemet nå. Dritt når man kjøpr nytt at det skal være så mye knot.

Hørt at man kan avinstallere mtp-drivern for å legge inn ny...men hvor finenr jeg drivern?

Hjelp :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hey

Får ikke spilleren min til å synkronisere med WM Player 11. Det står på pakken at den er "WM player ready". Har klart å synkronisere med WM en gang men da kunne jeg ikke overføre sanger?! har oppgradert til nyeste firmwire via creative sine sider. Når jeg bruker den medfølgende programvaren Zen v series media explorer bruker den rundt 5-10 min å overføre den første sangen dertetter går alle sangene raskt. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...