NOwar Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg har en Creative Zen V som plutslig ikke fungerer opp mot min pc lengere. Jeg har prøvd å installere drivere på nytt, men når jeg kobler den til står det bare noe om at windows prøver å installere den... Windows finner den men tror at det er et MTP Device og klarer ikke å installere den... Noen som kan hjelpe? edit: MPT = MTP Endret 18. mars 2007 av NOwar Lenke til kommentar
tigereyes_ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har en Creative Zen V som plutslig ikke fungerer opp mot min pc lengere. Jeg har prøvd å installere drivere på nytt, men når jeg kobler den til står det bare noe om at windows prøver å installere den... Windows finner den men tror at det er et MTP Device og klarer ikke å installere den... Noen som kan hjelpe? edit: MPT = MTP 8183599[/snapback] blir glad hvis du finner ut av det, sitte rmed samme problemet nå. Dritt når man kjøpr nytt at det skal være så mye knot. Hørt at man kan avinstallere mtp-drivern for å legge inn ny...men hvor finenr jeg drivern? Hjelp Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Viss du hadde brukt google, så hadde du kome fram til dette: Link Lenke til kommentar
NOwar Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Har vert på den siden, står ikke noe som kan hjelpe... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Prøvd å firmwareoppdatere den? Lenke til kommentar
NOwar Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 kommer ikke innpå spilleren... virker som om det ikke finnes drivere...? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hey Får ikke spilleren min til å synkronisere med WM Player 11. Det står på pakken at den er "WM player ready". Har klart å synkronisere med WM en gang men da kunne jeg ikke overføre sanger?! har oppgradert til nyeste firmwire via creative sine sider. Når jeg bruker den medfølgende programvaren Zen v series media explorer bruker den rundt 5-10 min å overføre den første sangen dertetter går alle sangene raskt. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Du kan foressten laste ned nyeste firmwire HER Lenke til kommentar
NOwar Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 BUMP Fungerer ikke å installere noe på spilleren... fordi jeg har ikke driver, det skal liksom windows ha automatisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå