Gå til innhold

Kjøpte noe med en annen sin paypal..

macba

Anbefalte innlegg

Var på en side å så på noe. Det kostet 70 krone å man kunne bruke noe paypal greie. Trykte på det for å se hva som var der og fant ut at man måtte logge inn. Så for artighets skyd søkte jeg etter paypal og fant ett dokument. Inni der var det ett brukernavn og ett passord. Ja, jeg skrev det nu bare inn og trykte pay og plutselig hadde jeg kjøpt noe. Vil ikke komme i trøbbel (er bare 14 år:P) så noe jeg burde gjøre eller?

Endret av macba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Dette er ikke bra.

Uansett om du gjorde det med vilje eller ikke så burde du visst at det ikke var _du_ som betalte.

Hvor og hvordan fant du brukernavn og passord?

Kan du si ifra til Paypal/eieren at slik informasjon ligger ute, så kan du ihvertfall hjelpe med å sperre mot misbruk.

Det vil de uansett sette pris på.

Lenke til kommentar
Finne ut hvem sin konto du belastet og betale tilbake!

Prøve å beklage deg etterpå. Er du heldig slipper du noe pes.

8184264[/snapback]

kan de få vite at det var meg? kanskje de ikke kommer til å bry seg om 70 kroner :ermm:

dokumentet heter mums paypal eller noe sånt

Endret av macba
Lenke til kommentar

hvis jeg sender email til han/hun og sier at det er på internett så burde de jo på en måte takke meg selv om jeg har tatt 70 krone. Hvis noen andre hadde funnet det kunne jo de ha stjelt masse tusen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
hvis jeg sender email til han/hun og sier at det er på internett så burde de jo på en måte takke meg selv om jeg har tatt 70 krone. Hvis noen andre hadde funnet det kunne jo de ha stjelt masse tusen..

8186554[/snapback]

Joda, men du kan prøve å avbestille varene du bestilte.

Hvor bestilte du at varene skulle sendes?

Alt du gjør på nettet kan spores, så om du har lurt 70kr fra en fyr, ville jeg tilbudt å betale de 70kr tilbake. Så slipper du mer tøys.

Lenke til kommentar

Stemmer for det jeg og. Ta kontakt med dem, forklar at informasjonen ligger tilgjengelig på nettet og tilby å betale tilbake de 10 dollarne (eller rundt der). Jeg ville bare blitt glad for informasjonen, og latt deg "slippe unna" med de 70-kronene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...