LucarioX Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hadde vært genialt om vi kunne lagre Wii tingene våre på en ekstern harddisk til Wiien. Nå går det rykter om en Demo Channel og harddisk til Wii! Kilde Endret 18. mars 2007 av Lyn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja dette er nyheter eg vil ha fra den kanten. Av alle channels Nintendo spytter ut bor ein av de vere den Demo saken ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Før E3 i fjor snakket Nintendo også om nedlastning av demoer til Nintendo DS via Wii. Dette håper jeg realiseres, og også mulighet for demoer av Wii-spill... Dette er en utrolig flott funksjon jeg har blitt bortskjemt med på Xbox Live. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Sier ikke nei takk til en ekstern HD, selv om jeg fremdeles klarer meg med å ta backup av VC spillene mine på min 2 Gb SD kort. Og med det håper jeg selvfølgelig at det kommer en demo kanal. Et steg i riktig retning av Nintendo, igjen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Neeeh ... uviktig for min del. ONLINE PLAY NÅ FOR FAEN! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ironi Ja, jeg lurer på om Nintendo har mistet litt fokus nå. Det er tross alt en konsoll og ikke en PC. Først alt maset om DVD-spiller, nettleser, værmelding og nå harddisk? Nei, nå syntes jeg rett og slett de burde få fokuset tilbake til hva som virkelig gjelder, spilling. Ironi slutt. Jeg klarte ikke å holde meg Bear^, men håper du tar poenget mitt Positivt at det kanskje blir harddisk! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hadde jo vært flott med Harddisk, men er nesten like greit at de bare fikser litt på mulighetene med sd-kort For sånn som det er idag, er det bare tungvint å bare kunne lage backup Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kommer de med harddisk så driter de seg ut.. Folk kommer til å chippe den i filler. Nei, håper de får til noe som gjør den like vrien som GC jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kommer de med harddisk så driter de seg ut..Folk kommer til å chippe den i filler. Nei, håper de får til noe som gjør den like vrien som GC jeg. 8187219[/snapback] det gjør dem ikke unasett mener du... finnes allerede en håndfull med chipper. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kommer de med harddisk så driter de seg ut..Folk kommer til å chippe den i filler. Nei, håper de får til noe som gjør den like vrien som GC jeg. 8187219[/snapback] Chippe Wiien eller HDen? Hvilken forskjell blir det likevell mellom HD og 2 Gb SD kort? Tror ingen softmods er større enn 2 Gb uansett. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 http://gonintendo.com/?p=14759 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Bra om Nitendo får i gang en demo nedlastningskanal. Sikker mange Wii eiere som vil sette pris på det. Men tro om de i god Nintedo ånd vil ta blod pris for harddisken? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Bra om Nitendo får i gang en demo nedlastningskanal. Sikker mange Wii eiere som vil sette pris på det. Men tro om de i god Nintedo ånd vil ta blod pris for harddisken? 8188098[/snapback] Tror ikke de vil ta et PS3 stunt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sony stunt?? Nintendo gjør vel som MS, lanserer en liten pris til det 3 dobbelte av det harddiske egentlig koster. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Tror ikke de vil ta et PS3 stunt 8188114[/snapback] Og med det mener du og lage støtte for hvilken som helst harddisk slik at forbrukeren ikke trenger å kjøpe en mye dyrere en rett i fra nintendo? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 jupp! Det var det han mente Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sier ikke nei takk til en ekstern HD, selv om jeg fremdeles klarer meg med å ta backup av VC spillene mine på min 2 Gb SD kort. Hvordan gjør du det a? får ikke lov å kopiere over her. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Går bare inn på minnesystemet, channels, velger spillet, klikker "copy" og venter. Kopieres over til SD kortet. Har t.o.m forsøkt å slette VC spillet mitt fra Wii og kopiert tilbake, funker uten noen problemer. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nintendo har uansett avkreftet ryktene: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74283 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå