|Cipher| Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Vel, som Emnet sier: Noen som har noen bra ideer til leker, som ikke bare bruker ett eller to ord for og poste? Ord for ord var jo morsom, men bare 1 ord av gangen er jo litt lite :sad: Less på med ideer! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Det er slutt på leker bare for å poste, slik at du får flere poster. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Det er jo ikke bare for å få flere poster, det er ganske artig, ihvertfall hvis noen kunne funnet på noen skikkelig gode leker! Det var jo en som het "Historie" her for en stund siden, det skrev man kanskje et par setninger i hver post. Men den ble aldri veldig stor... Også "Spørrelek" hadde litt mer innhold, men den funka dårlig. :sad: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: EnD.R.E. skrev (2002-12-12 20:54):Også "Spørrelek" hadde litt mer innhold, men den funka dårlig. :sad: Spørrelek var artig! Funket jo OK synes jeg. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Hmm, aldri sett spørrelek jeg.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 En stilte et spørsmål om ett aller annet, så skulle noen andre svare og stille et nytt spørsmål. Men når noen stilte et spørsmål ingen kunne, stoppet det opp, og det ble også litt tull hvis noen svarte feil på et spørsmål og gikk videre. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 11:05, skrev SirHartge:Det er slutt på leker bare for å poste, slik at du får flere poster. Tha Powa has spoken. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 15:48, skrev EnD.R.E.:...Men når noen stilte et spørsmål ingen kunne, stoppet det opp.... Ja, nerd-light bør snart komme med svaret, synes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå