TrueNo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvordan reinstallerer jeg cs:source,jeg har fådd en slags feilmelding så jeg tenkte jeg bare skulle reinstallere spillet .jeg har lagt innlegg her på c forumet om hva problemet er så hvis dere lurer så bare skjekk der heller. men tilbake til saken:hvordan reinstallerer jeg cs:source.har kjøpt via steam så har ikke plate.HJELP! takker for svar Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvordan reinstallerer jeg cs:source,jeg har fådd en slags feilmelding så jeg tenkte jeg bare skulle reinstallere spillet .jeg har lagt innlegg her på c forumet om hva problemet er så hvis dere lurer så bare skjekk der heller.men tilbake til saken:hvordan reinstallerer jeg cs:source.har kjøpt via steam så har ikke plate.HJELP! takker for svar 8183275[/snapback] Du har allerede spurt om dette her. Ingen vits å lage en ny post om det samme. Beklager for at jeg i det hele tatt "bumpet" denne posten Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 tenkte at hvis vi fikk en guide såkunne det bli med i stickyen. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) tenkte at hvis vi fikk en guide såkunne det bli med i stickyen. 8185037[/snapback] En guide om re-installering av CS, kommer aldri til å skje, fordi det er rett og slett for simpelt! Gå på Steam>My Games, høyreklikk CS:S, klikk delete local content eller noe sånt, også installèr det igjen! EDIT: glemte å sette inn noe Endret 19. mars 2007 av golemm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå