Christian86 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Jeg gikk vekk fra løping/jogging en periode, fordi jeg trives bedre med offroad sykling. Så blir nok med det, men jeg undres jo litt på om jeg kjører meg for hardt med den turen. Syntes bare det var merkelig at jeg fint kan gå 1,2 mil uten å bli særlig sliten (uten pause), sykle 1,5 mil med minimale pauser, men å løpe/jogge en kort distanse blir veldig problematisk. Kan tidligere kronisk astma ha noe med saken å gjøre forsåvidt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det tviler jeg på siden du greier å sykle uten spesielle problemer. Men blir du bare sliten eller får du vondt i beina og? Men har du prøvd å jogge rolig? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Det tviler jeg på siden du greier å sykle uten spesielle problemer. Men blir du bare sliten eller får du vondt i beina og? Men har du prøvd å jogge rolig? 8318738[/snapback] På de tidspunktene klokken viste BPM på rundt 170 < så merket jeg veldig med melkesyre og at bena ble slitne. Men dette var stort sett i nedoverbakker hvor jeg la meg i 18. gir og presset veldig hardt på og mot de siste 10 minuttene hvor det var stort sett oppoverbakker og sterk motvind. Ja, jeg ha prøvd å jogge rolig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hmmm! Har du prøvd å jogge i skogen? Kan bli litt mer variert der og mye mykere underlag! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hmmm! Har du prøvd å jogge i skogen? Kan bli litt mer variert der og mye mykere underlag! 8318790[/snapback] niks, det har jeg ikke prøvd. Har stort sett holdt meg til asfalt/kunstgress. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hmmm! Har du prøvd å jogge i skogen? Kan bli litt mer variert der og mye mykere underlag! 8318790[/snapback] niks, det har jeg ikke prøvd. Har stort sett holdt meg til asfalt/kunstgress. 8318799[/snapback] Prøv det. Så får du litt naturlig intervall og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå