Makkelakken Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å dra nytte av en gammel lcd-skjerm! Jeg funderte på muligheten ved å bruke den som en ekstern skjerm til min nye bærbar? Problemet er bare tilkoblingen... Hadde vært kult å kunne festet den på veggen, slik at jeg kunne brukt den til å streame tv-signaler, mens jeg har windows på den andre skjermen. Er dette mulig, eller bare ønsketenkning fra min side? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vet du noe mer om skjermen og pc-en? Det finnes mye forskjellige skjermer og pc-er.. Og mange kan kobles sammen.. Noen pc-er har utgang for s-video eller andre typer som kan kobles til tv skjerm. Derfor må du komme med flere opplysninger hvis du vil ha hjelp? Hva slags porter er det ut på pc-en? Lenke til kommentar
Makkelakken Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Vet du noe mer om skjermen og pc-en? Det finnes mye forskjellige skjermer og pc-er.. Og mange kan kobles sammen.. Noen pc-er har utgang for s-video eller andre typer som kan kobles til tv skjerm. Derfor må du komme med flere opplysninger hvis du vil ha hjelp? Hva slags porter er det ut på pc-en? 8185624[/snapback] Den frakobla skjermen er en asus 15,4" skjerm og bærbaren jeg bruker er en hp pavilion, med s-video utgang og to ekstra utganger, men er ikke helt sikker på hvilken funksjon de har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå