Gå til innhold

Hjelp:-) noen som orker å sjekke oppsettet mitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at du trenger den raptoren?

Ta en titt på dette oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=44037

8183814[/snapback]

Trenger og trenger :-) Nei ikke vet jeg. Tenkte egentlig å bare ha den raptoren til os. Tenkte å kjøre to os'er, men en partisjon til hvert os pluss en til programmer. Men det er vel litt overkill :-)

Skal finstudere oppsettet ditt:-)

Takk for svaret.

Lenke til kommentar
Eg ville ha skifta Skjermkort, til entent 8800 av ett eller anna slag,eller 7900 gt! :D

8183665[/snapback]

Siden jeg ikke er en utpreget gamer, så trodde jeg at ett av de skjermkortene holdt i massevis. Får studere dette nærmere ser jeg. Takk for svaret

Lenke til kommentar
Eg ville ha skifta Skjermkort, til entent 8800 av ett eller anna slag,eller 7900 gt! :D

8183665[/snapback]

Siden jeg ikke er en utpreget gamer, så trodde jeg at ett av de skjermkortene holdt i massevis. Får studere dette nærmere ser jeg. Takk for svaret

8183892[/snapback]

Det blir jo litt i overkant. Til vanlig stuebruk (Film, bilder, TV) vil det kortet du har valgt fungere slik, til og med ikke så dårlig til spill, men et 8800 blir LITT overkill.

Lenke til kommentar

8183665[/snapback]

8183892[/snapback]

Det blir jo litt i overkant. Til vanlig stuebruk (Film, bilder, TV) vil det kortet du har valgt fungere slik, til og med ikke så dårlig til spill, men et 8800 blir LITT overkill.

8183919[/snapback]

takk nerf for svaret. I utgangspunktet tenkt mest brukt til stuepc. Det viktigste er at det er funker til film osv, og at det er støysvakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...