Gå til innhold

Turbonegro-tråden; for deg som elsker Turbonegro!

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke noe om noen konserter i fremtiden, men har vært på noen med dem. Det er yndlingsbandet mitt og har vært det i godt over 3 år nå. De kommer med nytt album i sommer :) Jeg har fått høre "Do you dig Destruction" (en ny låt fra det kommende albumet) alerede. De kommer til å fortsette litt med Party Animals -stil, men fortsatt ha det gamle bra fra "Ass Cobra" og "Apocalypse Dudes"

Gleder meg som en unge til albumet slippes

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Turboneger er bra ja. Har sett dem live fem ganger, håper å se dem igjen til sommern.

Jeg tenkte å lage en tråd for oss som liker og elsker Turbonegro!  :)

Diskuter og kom med spm.

Jeg kan jo starte med å spørre om noen vet om de skal ha noen konsert i nærmeste fremtid? :)

Takk!

8183047[/snapback]

Turboneger skal ut på norges-turne i Mai, og de spiller også på diverse festivaler i sommer. Sjekk www.myspace.com/turbonegro for den nye låta "Do You Dig Destruction" og konsert-datoer.

Endret av Larse_rn
Lenke til kommentar
Turboneger skal ut på norges-turne i Mai, og de spiller også på diverse festivaler i sommer. Sjekk www.myspace.com/turbonegro for den nye låta "Do You Dig Destruction" og konsert-datoer.

8300235[/snapback]

Håper inderlig de kommer til Roskilde. Det hadde eid.

8300804[/snapback]

Har et opptak fra konserten de spilte på Roskilde i 2005, låter massivt og tøft som bare det. Skulle gjerne sett de der..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...