Gå til innhold

Hjelp! Alle familiebildene slettet!


99tnor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

si ifra hvis det funka, har grei det samme :p

 

Edit: Hvordan skjedde dette, ved reintalering i windows, markere alle bildene for så å slette dem og deretter tømme papirkurv(:p) eller finnes det en annen logisk grun?

 

Axl F

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
si ifra hvis det funka, har grei det samme :p

 

Edit: Hvordan skjedde dette, ved reintalering i windows, markere alle bildene for så å slette dem og deretter tømme papirkurv(:p) eller finnes det en annen logisk grun?

 

Axl F

8183117[/snapback]

 

vet ikke, kan være noen andre n00ber i familien har sletta de.. når jeg skulle finne de var det bare borte.. lå i mappen delte dokumenter -> delte bilder..

:(

Endret av 99tnor
Lenke til kommentar

De lå i delte bilder? Da er det veldig stor sjangs for at en eller annen luring har "klippet" ut bildene istedet for å kopiere dem. Det vil da si at bildene dine ligger et sted på en annen pc.

Men det skal være mulig og hente tilbake slettede data vedhjelp av forskjellige verktøy. Så lykke til :)

Lenke til kommentar

dette går ikke, jeg må ha de bildene! hvem kan jeg kontakte som kan få de tilbake?? koste hva det koste vil!

 

kan pc-verkstedet til elkjøp gjøre noe sånt? (jeg fant filene selv men de gikk ikke an og åpne) eller må jeg sende den til noen eksperter???

Endret av 99tnor
Lenke til kommentar

Bruker du getdataback, så kan du finne tilbake nærmest alt som har vært på disken, spiller ingen rolle om du har formatert hdd eller om du bare har trykket feil.

 

Har selv kun gode erfaringer med det programmet, det er enkelt å bruke, og det gjør jobben feilfritt.

 

Hadde en liten nabogutt på besøk her en gang i fjor, og han slettet hele 300 Gb med data. Tok et døgn, men fikk alt tilbake igjen :)

 

Tetanus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...