99tnor Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) jeg har altså klart det da.. slette alle bildene er det noen sjans for å få di tilbake? tusen takk for alle svar!! Endret 19. mars 2007 av 99tnor Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Sjekk ut programmet GetDataBack. Er ikke gratis men verdt de få slantene det koster. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) si ifra hvis det funka, har grei det samme Edit: Hvordan skjedde dette, ved reintalering i windows, markere alle bildene for så å slette dem og deretter tømme papirkurv() eller finnes det en annen logisk grun? Axl F Endret 18. mars 2007 av Axl91 Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) si ifra hvis det funka, har grei det samme Edit: Hvordan skjedde dette, ved reintalering i windows, markere alle bildene for så å slette dem og deretter tømme papirkurv() eller finnes det en annen logisk grun? Axl F 8183117[/snapback] vet ikke, kan være noen andre n00ber i familien har sletta de.. når jeg skulle finne de var det bare borte.. lå i mappen delte dokumenter -> delte bilder.. Endret 18. mars 2007 av 99tnor Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Her er et gratis program Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Hvis det er enkel sletting det er snakk om, er dette programmet fint for oppgaven. Gratis og enkelt. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 De lå i delte bilder? Da er det veldig stor sjangs for at en eller annen luring har "klippet" ut bildene istedet for å kopiere dem. Det vil da si at bildene dine ligger et sted på en annen pc. Men det skal være mulig og hente tilbake slettede data vedhjelp av forskjellige verktøy. Så lykke til Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) dette går ikke, jeg må ha de bildene! hvem kan jeg kontakte som kan få de tilbake?? koste hva det koste vil! kan pc-verkstedet til elkjøp gjøre noe sånt? (jeg fant filene selv men de gikk ikke an og åpne) eller må jeg sende den til noen eksperter??? Endret 19. mars 2007 av 99tnor Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Du bør nok klare å få dem ut. Uten å sende dem til Ibas, uansett. Ibas får tilbake bildene uansett om du brenner disken din i peisen. Men det koster vel 5-6000 kr. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Finnes en bra konkurent til ibas, omtale: http://digi.no/php/art.php?id=373832 hjemmeside: http://reconsult.no/ DinSide tips ang opprettning av tapte bilder: http://www.dinside.no/php/art.php?id=299391 Lykke til Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Reconsult anbefales på det sterkeste. Er du smart så gjør du ingenting mer med disken, for det er fort gjort at du kan gjøre mer skade. En slik re-covery koster som sagt en del tusen. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Bruker du getdataback, så kan du finne tilbake nærmest alt som har vært på disken, spiller ingen rolle om du har formatert hdd eller om du bare har trykket feil. Har selv kun gode erfaringer med det programmet, det er enkelt å bruke, og det gjør jobben feilfritt. Hadde en liten nabogutt på besøk her en gang i fjor, og han slettet hele 300 Gb med data. Tok et døgn, men fikk alt tilbake igjen Tetanus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Enig angående GetDataBack, har reddet et par partisjoner hos meg og oppover årenes løp, veldig effektivt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Men det letteste i denne situasjonen er FreeUndelete, siden det er gratis og det er en lett operasjon siden filene ligger på en intakt installasjon og er blitt slettet på vanlig Windows måte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 du har også ntfs recovery (jeg tar høyde for at bildene lå på en NTFS-disk/partisjon) og Easy Recovery. begge disse programmene er mye anbefalt på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå