CarlChr Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei.... har laget en hjemmeside, mest for å lære meg php. men finner jo oxo ut at jeg er elendig på design så håper noen er villige til å komme med forslag til endringer. http://www.sjakkland.cjb.net Takk Lenke til kommentar
supersmalltalk Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Siden ser ok ut.. Litt for lite stoff på siden, det er jo 98% linker. Tror en blir litt skuffet når en kommer til en sjakkside med bare linker? kanskje du kan fylle inn med litt stoff. Ellers ser det ut som du har begynt med litt php, tanke på informasjonen om ip adresse, antall folks om har vert innom, o.l. BRA! -kjetil Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg syntest den så litt 'rotete' ut.. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Altfor rotete. Ikke midtstill alt... Pollen din blir helt feil. Rødt blir ikke noe fint sammen med bakgrunnsfargen din. Synes også at du bør fjerne rammene på tabellene. Reklamen "passer" liksom ikke inn heller. Hjelper da kanskje å fjerne rammene igjen. Når man stemmer så kommer man rett til et nytt parti sjakk. Skal det være sånn? Også enig med at det burde komme inn litt mere info her, men det kommer vel etterhvert Er ikke meningen å være negativ her, men jeg regner ikke med at siden er 100% ferdig heller... Dessuten så kan du gi oss den riktige web-adressen neste gang, så slipper vi og få masse pop-ups. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 send mail....hmm...til hvem? Lenke til kommentar
CarlChr Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Joda... mye fornuftige forslag. Er nok bare ett førsteutkast, og førstesiden vil nok bli delt opp på flere sider. At det ikke ser helt bra ut designmessig skyldes nok at jeg ALDRI har drevet med design,men programmering. Kjører den på IIS5.0 på egen maskin, så ip'en er http://80.202.167.13 har ikke kjøpt noe eget domene enda, derfor den redirect saken fra cjb.net. og ja mailen havner rett i dropboksen på maskinen min :smile: .... men skal skrive på navn ja.... Takker for alle saklige kommentarer/tips Carl Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Fonten er skikkelig stygg... Ellers er siden bra...Bytt fonten og siden ser helt forskjellig ut... Lenke til kommentar
3PM Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Heter du Carl Christian??? 8) Det gjør jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå