xzibiz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Får opp feil mld når eg skal installere windows vista ultimate edition: A required CD/DVD driver device driver is missing. If you have a driver floppy disk, CD, DVD, og USB flash drive, please insert it now.... Har i ein Plextor 7600SA DVD DL SATA brenner, dersom det skal hjelpe.. Trenger hjelp fort.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Mest sannsynlig er ikke DVD spilleren din støttet i Vista. Så du må få lastet ned driverene på en cd eller diskett, og så legge dem inn når Vista spør. Det bør være en diskett, siden Vista ikke har kontakt med cd spilleren når den først spør etter drivere...om det er det som er feilen da. Gå til plextor sine sider, og søk der. Endret 18. mars 2007 av myhken2 Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Siden eg har floppy disk då.... :!: Men har ein usb harddisk... Men kom ikkje inn på den heller i installen. komme bare inn på lokale diskar. Men der e ikkje driveren.. Har den på ein berbar. Fins det ein måde å opna opp bilde filå te vista, legga te driveren å laga ny bootbare image fil. Boota den opp å installera vista med innebygd driver til dvd rommen min ? Har og snakka med plextor, men ennå ikkje fått någe svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå