megaray Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei ! Jeg lurte på om noen kunne svare meg på om det finnes hovedkort med AM2 socket som har integrert skjermkort ?? Skal bare bruke denne pc´en til rå datakraft og ikke noe som har med grafikk og gjøre ... All hjelp tas i mot med stor takk ... mvh Ray Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Joda, fins flere AM2 hovedkort med integrert grafikk. Vet de har et par Asus kort på PSdata. Kan jo ta en kikk på de. Lenke til kommentar
megaray Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hei ! Takk for infoen !. Har du noe navn eller produkt nr ??, det er ikke så lett og finne ut hvilket som har integrert skjermkort ... Noen råd hvordan jeg ser det ?? mvh Ray Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei! Jeg anbefaler dette hovedkortet - som jeg bruker selv. Det har 4 PATA, 4 SATA, grafikk-slot, 8 USB, 2 Firewire, fire RAM-slotter, både VGA og DVI (begge kan brukes samtidig), osv. BIOS er detaljert og bra, kortet er stabilt, og har alle finesser man trenger. Du finner et par tester i linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå