kristianO Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei allesammen. Har en Zalman zm-mfc1 viftestyring der jeg skal lakke dekselet sort, men når jeg fikk viftestyringa satt knottene så dårlig fast at jeg limte de med superlim. Så nå får jeg altså ikke av knottene. Vet noen om en annen måte å få dekselet av på? Eventuelt noe som løser opp superlim som jeg kan dryppe oppi? Kristian. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hadde gjort det samme for en stund siden Fikk dem til slutt av ved å bare fortsette å prøve å snurre dem og dra i dem. Tok sin tid da Vet ikke om noe middel som hjelper, kan jo prøve å få inn white sprit, selv om det sikkert er rimelig tett:S Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Men løser white sprit opp superlim? Får prøve meg fram med diverse middler. Håper bare jeg finner noe så jeg kan lage nytt deksel til Zalmanen. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kommer ann på limet, se på pakningen eller tuben med lim og se om det står noe om ossen du får det vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå