Gå til innhold

Hvor tidlig i PS3-kø?

dekar24k

Anbefalte innlegg

Hvem har sagt at man skal stå opp kjøpe kebab, og stå i kø? Døgne, gutten min! Døgne! :D Da går ALT ned vettu. Og kebaben på Pizza la Italia @ Stange (ved Hamar) er uslåelig! Får aldri nok :dribble:

8185055[/snapback]

Haha helt enig! Pizza la italia kebaben er diger! Åhhh en kebabrull takk :D

Btw har bestillt fra komplett også ringte jeg i går for å sjekke litt. Jeg spurte om de sendte ut ps3 før den 23 og da fikk jeg som svar at det ikke var bekreftet at de fikk inn noen konsoller før på fredag. Det var en mulighet for at maskina kom torsdag. Uansett er jeg sikra en konsoll fikk jeg beskjed om ettersom jeg bestillte 18 august.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Btw har bestillt fra komplett også ringte jeg i går for å sjekke litt. Jeg spurte om de sendte ut ps3 før den 23 og da fikk jeg som svar at det ikke var bekreftet at de fikk inn noen konsoller før på fredag. Det var en mulighet for at maskina kom torsdag. Uansett er jeg sikra en konsoll fikk jeg beskjed om ettersom jeg bestillte 18 august.

8206385[/snapback]

HVA!!.da får vi ikke ps3'ene våre på fredag uansett. hva faen driver de med. andre nett sjapper fikk jo sine ps3'er i forrige uke jo

Lenke til kommentar

haha .. Jeg ringte nettopp Elkjøp og hun dama på kundesenteret sa at det blir k a o s .. folk lå allerede i telt utenfor Elkjøp på Lørenskog. Hun sa også at det er helt sykt få konsoller til hvert senter, hun kunne ikke si nøyaktig hvor mange men hun uttrykte at det var veldig få. Hehe så Singalese har nok ikke gjort leksene sine.. Uansett, Lørenskog er det varehuset som får inn flest, så det er størst sjanse for å få tak i en der sa hun. Jeje ..

Lenke til kommentar
haha .. Jeg ringte nettopp Elkjøp og hun dama på kundesenteret sa at det blir k a o s .. folk lå allerede i telt utenfor Elkjøp på Lørenskog. Hun sa også at det er helt sykt få konsoller til hvert senter, hun kunne ikke si nøyaktig hvor mange men hun uttrykte at det var veldig få. Hehe så Singalese har nok ikke gjort leksene sine.. Uansett, Lørenskog er det varehuset som får inn flest, så det er størst sjanse for å få tak i en der sa hun. Jeje ..

8209562[/snapback]

Kø på lørenskog

De første hadde visst lagt seg der på tirsdag

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

8209562[/snapback]

Kø på lørenskog

8209909[/snapback]

For å få gratismaskinen ja...

Selv så tviler jeg på at den blir utsolgt, den er rett og slett for dyr for folk flest.

Lenke til kommentar

8209562[/snapback]

Kø på lørenskog

8209909[/snapback]

For å få gratismaskinen ja...

Selv så tviler jeg på at den blir utsolgt, den er rett og slett for dyr for folk flest.

8210408[/snapback]

Ja, vet det er for å få gratismaskin. Fikk selv gratis Wii der sist. Hadde tenkt å stille meg i kø der i dag. Men nå dropper jeg hele greia. Jeg venter heller til den synker i pris. Når den kommer under 4000,- kommer jeg nok til å skaffe en. Da er det også noen spill ute som jeg faktisk har lyst på, som f.eks. Metal Gear og FF XIII. Akkurat nå er det kun ett spill som jeg har lyst på og det er F1 Championship Edition.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...