Kvass Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvem har sagt at man skal stå opp kjøpe kebab, og stå i kø? Døgne, gutten min! Døgne! Da går ALT ned vettu. Og kebaben på Pizza la Italia @ Stange (ved Hamar) er uslåelig! Får aldri nok 8185055[/snapback] Haha helt enig! Pizza la italia kebaben er diger! Åhhh en kebabrull takk Btw har bestillt fra komplett også ringte jeg i går for å sjekke litt. Jeg spurte om de sendte ut ps3 før den 23 og da fikk jeg som svar at det ikke var bekreftet at de fikk inn noen konsoller før på fredag. Det var en mulighet for at maskina kom torsdag. Uansett er jeg sikra en konsoll fikk jeg beskjed om ettersom jeg bestillte 18 august. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er nesten så jeg har lyst til å stikke i køen bare for gøy. Konsoll-lanseringer er alltid gøy, jeg har vært på Xbox 360, Nintendo DS og Nintendo Wii-lanseringene. Selv om jeg ikke skal ha Playstation 3 er lanseringskøhumor alltid like artig. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Btw har bestillt fra komplett også ringte jeg i går for å sjekke litt. Jeg spurte om de sendte ut ps3 før den 23 og da fikk jeg som svar at det ikke var bekreftet at de fikk inn noen konsoller før på fredag. Det var en mulighet for at maskina kom torsdag. Uansett er jeg sikra en konsoll fikk jeg beskjed om ettersom jeg bestillte 18 august. 8206385[/snapback] HVA!!.da får vi ikke ps3'ene våre på fredag uansett. hva faen driver de med. andre nett sjapper fikk jo sine ps3'er i forrige uke jo Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Seriøst, jeg tror det blir kø.. Jeg stiller opp tidlig.. Lenke til kommentar
singalese Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvorfor stå i kø ? Det er jo flust med maskiner og de fleste har vel forhåndsbestilt uansett ? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Så du tror man er sikret en maskin hvis man møter opp ved åpningstider? Jeg tør ikke satse på det asse, jeg MÅ ha PS3 imorra!! Lenke til kommentar
singalese Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Så du tror man er sikret en maskin hvis man møter opp ved åpningstider? Jeg tør ikke satse på det asse, jeg MÅ ha PS3 imorra!! 8209367[/snapback] Ja, det er du. 99% sikkert. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tipper det kan være litt kø utenfor Elkjøp som kjører tilbud. Men hos f.eks. Spaceworld og Platekompaniet tror jeg det holder hvis man kommer i løpet av dagen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 @ Singalese: Godt at du er her å svarer på alle disse spørsmålene så bastant. Vi trenger jo ikke lure lengre, bare å spørre deg. Lenke til kommentar
singalese Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 @ Singalese: Godt at du er her å svarer på alle disse spørsmålene så bastant. Vi trenger jo ikke lure lengre, bare å spørre deg. 8209441[/snapback] Det er konsoller i haugevis. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 haha .. Jeg ringte nettopp Elkjøp og hun dama på kundesenteret sa at det blir k a o s .. folk lå allerede i telt utenfor Elkjøp på Lørenskog. Hun sa også at det er helt sykt få konsoller til hvert senter, hun kunne ikke si nøyaktig hvor mange men hun uttrykte at det var veldig få. Hehe så Singalese har nok ikke gjort leksene sine.. Uansett, Lørenskog er det varehuset som får inn flest, så det er størst sjanse for å få tak i en der sa hun. Jeje .. Lenke til kommentar
runesand Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 HVA!!.da får vi ikke ps3'ene våre på fredag uansett. hva faen driver de med. andre nett sjapper fikk jo sine ps3'er i forrige uke jo Min PS3 står som "sendt" fra Komplett nå i alle fall, så da går det nok bra! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) haha .. Jeg ringte nettopp Elkjøp og hun dama på kundesenteret sa at det blir k a o s .. folk lå allerede i telt utenfor Elkjøp på Lørenskog. Hun sa også at det er helt sykt få konsoller til hvert senter, hun kunne ikke si nøyaktig hvor mange men hun uttrykte at det var veldig få. Hehe så Singalese har nok ikke gjort leksene sine.. Uansett, Lørenskog er det varehuset som får inn flest, så det er størst sjanse for å få tak i en der sa hun. Jeje .. 8209562[/snapback] Kø på lørenskog De første hadde visst lagt seg der på tirsdag Endret 22. mars 2007 av RRhoads Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 haha .. Jeg ringte nettopp Elkjøp og hun dama på kundesenteret sa at det blir k a o s .. folk lå allerede i telt utenfor Elkjøp på Lørenskog. Hun sa også at det er helt sykt få konsoller til hvert senter, hun kunne ikke si nøyaktig hvor mange men hun uttrykte at det var veldig få. Hehe så Singalese har nok ikke gjort leksene sine.. Uansett, Lørenskog er det varehuset som får inn flest, så det er størst sjanse for å få tak i en der sa hun. Jeje .. 8209562[/snapback] Kø på lørenskog De første hadde visst lagt seg der på tirsdag 8209909[/snapback] For å få gratismaskinen ja... Selv så tviler jeg på at den blir utsolgt, den er rett og slett for dyr for folk flest. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 haha .. Jeg ringte nettopp Elkjøp og hun dama på kundesenteret sa at det blir k a o s .. folk lå allerede i telt utenfor Elkjøp på Lørenskog. Hun sa også at det er helt sykt få konsoller til hvert senter, hun kunne ikke si nøyaktig hvor mange men hun uttrykte at det var veldig få. Hehe så Singalese har nok ikke gjort leksene sine.. Uansett, Lørenskog er det varehuset som får inn flest, så det er størst sjanse for å få tak i en der sa hun. Jeje .. 8209562[/snapback] Kø på lørenskog De første hadde visst lagt seg der på tirsdag 8209909[/snapback] For å få gratismaskinen ja... Selv så tviler jeg på at den blir utsolgt, den er rett og slett for dyr for folk flest. 8210408[/snapback] Ja, vet det er for å få gratismaskin. Fikk selv gratis Wii der sist. Hadde tenkt å stille meg i kø der i dag. Men nå dropper jeg hele greia. Jeg venter heller til den synker i pris. Når den kommer under 4000,- kommer jeg nok til å skaffe en. Da er det også noen spill ute som jeg faktisk har lyst på, som f.eks. Metal Gear og FF XIII. Akkurat nå er det kun ett spill som jeg har lyst på og det er F1 Championship Edition. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vurderer ut å knipse noen bilder og intervjue litt. Noen som skal campe en Elkjøp eller lignende i Bergen? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 da var ps3'en min sendt. eller den ble sendt kl. 13:47 idag Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ta ibruk vedlagte link for videre diskusjon vedrøvende deres erfaringer rundt det å stå i kø. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg