dekar24k Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Tja.. Tenker på Untold Legends og Resistance. Kanskje motorstorm og/eller ridge racer 7 også. Skal også ha med en bluetooth fjernkontroll. Jeg for min del gleder meg egentlig mest til å teste ut mediaspiller-mulighetene til playstation 3 (h264!!) Ja og så skal jeg selvfølgelig ha Final Fantasy 12 (PS2). Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvilke spill er det dere kommer til å kjøpe samtidig? For min del blir det ikke noe kjøp på frdag da det er få spill som frister. Kjøper den når Devil May Cry 4 og GT5 kommer 8186464[/snapback] Hmm vet ikke helt om jeg skal kjøpe på dagen, men har ihvertfall mottat noen spill til maskinen. Har foreløpig: Virtua Fighter 5, Tony Hawk Project 8, Call of duty 3,Full auto 2 og marvel ultimate alliance. Men blir ihvertfall spennende med lansering. Ps: Spillene har jeg så tidlig fordi jeg anmelder spill. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg vet bare at elkjop og lefdal sitt internet parti er utsolgt. De ber folk om å henvende seg i butikk den 23 om de ønsker. Men at det er begrenset hvor mange maskiner de har. Kan være smart å komme litt tidlig.. men hvem vet Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Stiller du deg i kø idag så kommer du sikkert i avisen også. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kidnapper tråden litt: Hvor lang tid vil det ta før neste parti med PS3'er kommer (før påske?)? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvilke spill er det dere kommer til å kjøpe samtidig? For min del blir det ikke noe kjøp på frdag da det er få spill som frister. Kjøper den når Devil May Cry 4 og GT5 kommer 8186464[/snapback] Hmm vet ikke helt om jeg skal kjøpe på dagen, men har ihvertfall mottat noen spill til maskinen. Har foreløpig: Virtua Fighter 5, Tony Hawk Project 8, Call of duty 3,Full auto 2 og marvel ultimate alliance. Men blir ihvertfall spennende med lansering. Ps: Spillene har jeg så tidlig fordi jeg anmelder spill. 8188093[/snapback] Da må du jo nesten stå i kø da, siden du har så mange flotte spill =] Lurer på å skaffe meg VF5 selv. blir bra når det kommer en anmeldelse! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvilke spill er det dere kommer til å kjøpe samtidig? For min del blir det ikke noe kjøp på frdag da det er få spill som frister. Kjøper den når Devil May Cry 4 og GT5 kommer 8186464[/snapback] Hmm vet ikke helt om jeg skal kjøpe på dagen, men har ihvertfall mottat noen spill til maskinen. Har foreløpig: Virtua Fighter 5, Tony Hawk Project 8, Call of duty 3,Full auto 2 og marvel ultimate alliance. Men blir ihvertfall spennende med lansering. Ps: Spillene har jeg så tidlig fordi jeg anmelder spill. 8188093[/snapback] Da må du jo nesten stå i kø da, siden du har så mange flotte spill =] Lurer på å skaffe meg VF5 selv. blir bra når det kommer en anmeldelse! 8191547[/snapback] http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170072 Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var en tur innom Lefdal Fredrikstad. Der gikk det ikke ann å bestille på forhånd. De fikk inn 20 stk. så jeg må vel opp tidlig på fredag. Sånn går det når man er treig til å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg tror ikke folket har noe å beskymre seg over. Det blir sikkert nok PS3 enheter til alle. Fikk nettop en telefon fra Gamezone kundesenter der de informerte/minnte meg om at jeg hadde en PS3 fårnhåndsbestilling inne hos dem og at den var klar til shipping. Dette hadde jeg glemt helt ut så det bar bra av dem å informere meg ellers hadde jeg måtte returnert den da Ps3 er i hus fra før av. Så fikk han fra kundesenteret slettet orderen min. den var vist lagt inn for lenge siden. Så spurte jeg, om det var nok enheter til alle og ja det var det vist. Når Gamezone har nok enheter så skulle jeg nesten trodd at de store kjedene som Elkjøp og Lefdal har mer enn nok. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror dere det er mulig å få en PS3 i uken etter release uten å stå i kø? Tror dere det er for lite PS3s den første måneden for å si det sånn? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror dere det er mulig å få en PS3 i uken etter release uten å stå i kø? Tror dere det er for lite PS3s den første måneden for å si det sånn? 8201743[/snapback] Jeg tror det kan bli vanskelig å få tak i den uten å stå i kø, og ihvertfall så lenge etter release. Jeg selv dropper å kjøpe den på dagen, venter heller til neste leveranse når jeg har fått lønning. Blir spennende å se om den selger ut eller ikke :!: Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg skal ikke ha PS3, men siden jeg likevel skal til byen på fredag(sesjon) så har jeg planlagt at jeg skal stikke innom kjøpesenteret ca. kl 10-11 og telle hvor mange PS3 som står igjen Endret 21. mars 2007 av Strongbow Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kom 40+ minutter før om du ikke synes det er verdens undergang å ikke få en. Har erfart at foreldre o.l. kommer en halvtime eller 10 minutt før og håper på å få kjøpt en konsoll til sønnen sin. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Så at expert har forhåndsbestilling på den, betaler 500 i depositum så er man garantert å få den på fredag. Uten å stå i kø. Er fortsatt mulig å forhåndsbestille noen slike i Oslo i alle fall. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skal ikke kjøpe en PS3, jeg har satset alt på PS3 konkurransen som elkjøp slutta nå Vinneren blir kåret den 23! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Skal ikke kjøpe en PS3, jeg har satset alt på PS3 konkurransen som elkjøp slutta nå Vinneren blir kåret den 23! 8204886[/snapback] MÅ skuffe deg der, er nemlig jeg som vinner Endret 21. mars 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nesh, jeg har sendt inn for hele familien min jeg :O med pro "why should you win" saker Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Stiller du deg i kø idag så kommer du sikkert i avisen også. 8190371[/snapback] Mener du slik? Dette var andre parti da.. Siden jeg ikke hadde mulighet den 8... Legg merke til bildetesten forresten! WEE..? Men, om jeg skulle hatt den, hadde jeg nok ikke møtt opp før rundt 2 timer før.. det er kaldt å overnatte! Godt nachspill da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg