Gå til innhold

Hvor tidlig i PS3-kø?

dekar24k

Anbefalte innlegg

Tja.. Tenker på Untold Legends og Resistance. Kanskje motorstorm og/eller ridge racer 7 også. Skal også ha med en bluetooth fjernkontroll. Jeg for min del gleder meg egentlig mest til å teste ut mediaspiller-mulighetene til playstation 3 :) (h264!!) Ja og så skal jeg selvfølgelig ha Final Fantasy 12 (PS2).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke spill er det dere kommer til å kjøpe samtidig? For min del blir det ikke noe kjøp på frdag da det er få spill som frister. Kjøper den når Devil May Cry 4 og GT5 kommer :cool:

8186464[/snapback]

Hmm vet ikke helt om jeg skal kjøpe på dagen, men har ihvertfall mottat noen spill til maskinen.

Har foreløpig: Virtua Fighter 5, Tony Hawk Project 8, Call of duty 3,Full auto 2 og marvel ultimate alliance. Men blir ihvertfall spennende med lansering.

Ps: Spillene har jeg så tidlig fordi jeg anmelder spill.

Lenke til kommentar
Hvilke spill er det dere kommer til å kjøpe samtidig? For min del blir det ikke noe kjøp på frdag da det er få spill som frister. Kjøper den når Devil May Cry 4 og GT5 kommer :cool:

8186464[/snapback]

Hmm vet ikke helt om jeg skal kjøpe på dagen, men har ihvertfall mottat noen spill til maskinen.

Har foreløpig: Virtua Fighter 5, Tony Hawk Project 8, Call of duty 3,Full auto 2 og marvel ultimate alliance. Men blir ihvertfall spennende med lansering.

8188093[/snapback]

Da må du jo nesten stå i kø da, siden du har så mange flotte spill =] Lurer på å skaffe meg VF5 selv. blir bra når det kommer en anmeldelse!

Lenke til kommentar

8186464[/snapback]

8188093[/snapback]

Da må du jo nesten stå i kø da, siden du har så mange flotte spill =] Lurer på å skaffe meg VF5 selv. blir bra når det kommer en anmeldelse!

8191547[/snapback]

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170072

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke folket har noe å beskymre seg over. Det blir sikkert nok PS3 enheter til alle. Fikk nettop en telefon fra Gamezone kundesenter der de informerte/minnte meg om at jeg hadde en PS3 fårnhåndsbestilling inne hos dem og at den var klar til shipping. Dette hadde jeg glemt helt ut så det bar bra av dem å informere meg ellers hadde jeg måtte returnert den da Ps3 er i hus fra før av. Så fikk han fra kundesenteret slettet orderen min. den var vist lagt inn for lenge siden. :p

Så spurte jeg, om det var nok enheter til alle og ja det var det vist. Når Gamezone har nok enheter så skulle jeg nesten trodd at de store kjedene som Elkjøp og Lefdal har mer enn nok. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror dere det er mulig å få en PS3 i uken etter release uten å stå i kø? Tror dere det er for lite PS3s den første måneden for å si det sånn?

8201743[/snapback]

Jeg tror det kan bli vanskelig å få tak i den uten å stå i kø, og ihvertfall så lenge etter release. Jeg selv dropper å kjøpe den på dagen, venter heller til neste leveranse når jeg har fått lønning. Blir spennende å se om den selger ut eller ikke :!:

Lenke til kommentar
Stiller du deg i kø idag så kommer du sikkert i avisen også.

8190371[/snapback]

Mener du slik? :p

Dette var andre parti da.. Siden jeg ikke hadde mulighet den 8... :no:

Legg merke til bildetesten forresten! WEE..? :dontgetit:

Men, om jeg skulle hatt den, hadde jeg nok ikke møtt opp før rundt 2 timer før.. det er kaldt å overnatte! :p Godt nachspill da.. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...