dekar24k Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Heisann! Hvis det allerede finnes en tråd om akkurat dette emnet så beklager jeg, men har ikke funnet noe konkret så derfor lager jeg en ny en! Jeg ser det er en haug med folk her som gleder seg til PS3-releasen på fredag. Jeg har ikke forhåndsbestilt og må da satse på å stelle meg utenfor Elkjøp i håp om å få fatt på en konsoll. Men jeg lurer litt på hvor tidlig det er vits å dra? I andre land har det jo vært fullstendig kaos og folk har stått i kø i et døgn osv. Xbox360 releasen var ikke såå kaotisk her i Norge, men hadde jeg ikke møtt opp et par timer før åpning hadde jeg ikke fått en konsoll. Wii vet jeg ikke noe om, men hørte det var kaos på et par Elkjøper der også. Så .. PS3 er dyr, det er greit nok.. Men det er fortsatt veldig begrenset hvor mange konsoller som blir tatt inn til butikkene.. Så .. Hvor tidlig har du planer om å stelle deg i PS3-kø? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Wii var verst. Ble revet ut av hyllene og det var utsolgt før klokken var 12 der jeg sjekket. Det eneste de hadde igjen da var en nunchuk. Vet ikke med PS3... Det eneste som er sikkert er at det blir kø! Still opp nå du så er du sikker Endret 18. mars 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 3t før så bør du være sikret. På Wii-releasen holdt det å møte opp 2t før der jeg var iallefall. Stikk 4t før åpningstiden dersom du bor i Oslo og skal på en av de store butikkene der kanskje... Lenke til kommentar
Biera Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Nå var jo Wii ca 20% billigere på Elkjøp enn hos konkurrentene, mens de holder nesten samme pris på PS3, så tror ikke det blir like lange køer. (Dessuten er prisene over 5000, og forskning har vist at folk flest ikke klarer å ta innover seg forskjeller i pris på så dyre produkter...) Endret 18. mars 2007 av Biera Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det kommer nok til å ta flere dager før de greier å selge seg tom for PS3'er med tanke på hvor mange de bombarderer Skandinavia med. Tror ikke du trenger å stresse med å stå opp tidlig slik folk måtte for Wii og 360. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har du en rimelig stor elkjøp du skal på så burde det holde å møte opp 2 timer før åpning, Det går rykter om att sony har klart å sette av ett veldig stort parti til europa, selfølgelig jo tidligere du stiller deg i kø.... kan jo samle noen kompiser å campe fra kl 4 da Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mitt forslag er: Hvis du virkelig har lyst på en PS3 releasedagen, og ikke har en bekreftet forhåndsbestilling. Så still deg i kø omkring klokken 06:00 på morgenen. Ja, godt mulig de har PS3 til utover dagen. Men vil du være helt sikker. Still opp i tide. Jeg husker da Xbox360 skulle slippes. Jeg skulle absolutt ha en slik en. Og dagene før den skulle komme, ble folk mer og mer sikker på at det ville være mulig å komme senere og senere til butikken. En GOD DEL tok feil. Jeg husker folk på forumet her som skrev kvelden før at de i alle fall ikke giddet å stille seg i kø før en time igjen til åpningstid. Og det var de samme som senere på dagen kunne skrive at nummer 3 foran meg fikk den siste. Selv gikk jeg i motsatt retning. Uken før 360-release tenkte jeg 2 timer før åpning. Dagene før release tenkte jeg 3 timer før åpning, og kvelden før release bestemte jeg meg for å dra enda tidligere. Jeg endte opp med å bli nummer 3 i køen, og det var vel verdt det, for jeg skulle ha 360 premium den dagen, uansett. Så å investere noen ekstra timer i å være sikker på at du får den synes jeg det er vel verdt. Hvis en skal spille sjangsespillet, "De har sikkert mange", så har en egentlig ikke lyst nok på en PS3 på releasedagen, og det er sjangse og flaks om man får en. Det var nå mine synspunkter, så får vi se hvordan det egentlig ble om en uke. Men som sagt. Hvis du virkelig vil ha en, still opp før de tider alle andre anbefaler. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg ville møtt opp tidlig, jeg har hvertfall hatt det hyggelig i kø før. Ta med en venn eller vennine, litt kaffe, og en brødskive. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er det noen som vet når komplett sender sine forhåndsbestilte ps3 får vi den på fredag eller mandag ? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Om jeg skulle stått i kø, så hadde det nok blitt noen timer før åpningstiden. Kjøpt en STOR kebab + en del drikke + spilt DS Elkjøp et veldig bra system når det kommer til sånne store releaser; de tar lager lapper som de gir til de som står utenfor, men noen er nok uheldige og får ingen, pga for lite konsoller. Så tar de inn 5 stk. av gangen Var moro på Xbox 360 releasen, for da jobba jeg på Elkjøp Hamar De solgte faktisk 360 med tap i starten. Endret 18. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Stikk ned til din lokale elkjøp i tolvtiden på natta og heng opp en lapp med følgende tekst på døra: "Playstation 3 kommer dessverre ikke til butikken i dag da Sony har problemer med tollklarering av produktet. Ny release blir derfor mandag. Hilsen daglig leder Hans Hansen Elkjøp Travelby" Bruk litt tid i på å lage utskriften. Få med elkjøplogoer etc slik at det ser litt proft ut. Lurt å sjekke ut når de elkjøpansatte begynner på jobb og møte opp til det tidspunktet for da blir nok lappen fjernet. Da er du GARANTERT førstemann i køen. Det er et ordtak som sier "I krig og kjærlighet er alt tillatt." Dette handler om konsollkrig så her er det bare å bruke alle dirty tricks Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Da tror jeg faktisk de som har kommet dit for å vente, kommer til å rasere hele butikken Men det jo vært ganske moro å se :!: Spesielt når de hadde funnet ut at PS3 kom allikevel. Så hadde de vel kommet i fengsel eller noe sånt, og da kan du bare stige frem og handle spillkonsoll Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Stikk ned til din lokale elkjøp i tolvtiden på natta og heng opp en lapp med følgende tekst på døra: "Playstation 3 kommer dessverre ikke til butikken i dag da Sony har problemer med tollklarering av produktet. Ny release blir derfor mandag. Hilsen daglig leder Hans Hansen Elkjøp Travelby" Bruk litt tid i på å lage utskriften. Få med elkjøplogoer etc slik at det ser litt proft ut. Lurt å sjekke ut når de elkjøpansatte begynner på jobb og møte opp til det tidspunktet for da blir nok lappen fjernet. Da er du GARANTERT førstemann i køen. Det er et ordtak som sier "I krig og kjærlighet er alt tillatt." Dette handler om konsollkrig så her er det bare å bruke alle dirty tricks 8184048[/snapback] Haha! Genialt :!: Bare synd jeg ikke kan stillle med i kø på fredag Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Haha.. Vurderer om jeg skal stå der fra 05:00 .. Det bør holde.. Jeg gleder meg så sykt! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Slå på stortromma - overnatt med telt! Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg og noen kamerater skal sette opp teltet og campe på parkeringsplassen utenfor Elkjøp. Kommer til å bli så koselig, atte Endret 18. mars 2007 av Blyantspisser Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kjøpt en STOR kebab:)8183732[/snapback] Er man litt langt bak i køen så får man vel håpe at mange har kjøpt en slik, da er det garantert hauger som må seg en tur i buskene. Kebab om morgenen er vel det samme som russisk rullett Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hadde ikke gambla om jeg var dere. Tipper jeg hadde vært der rundt 4 om jeg skulle kjøpe en PAL PS3 =] Ha med kakao og en geek, så kan dere holde hverandre med selskap Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kjøpt en STOR kebab:)8183732[/snapback] Er man litt langt bak i køen så får man vel håpe at mange har kjøpt en slik, da er det garantert hauger som må seg en tur i buskene. Kebab om morgenen er vel det samme som russisk rullett 8184650[/snapback] Hvem har sagt at man skal stå opp kjøpe kebab, og stå i kø? Døgne, gutten min! Døgne! Da går ALT ned vettu. Og kebaben på Pizza la Italia @ Stange (ved Hamar) er uslåelig! Får aldri nok Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvilke spill er det dere kommer til å kjøpe samtidig? For min del blir det ikke noe kjøp på frdag da det er få spill som frister. Kjøper den når Devil May Cry 4 og GT5 kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg