Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Heisann! Jeg har litt lyst på en ny kontroller til vidundermaskina mi, men jeg vil ikke ha noen standard, Microsoft-kontroller. Derfor har jeg sett disse: MadCatz og Joytech. Personlig holder jeg en liten knapp på MadCatz sin, hva synes dere? Endret 18. mars 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Madcatz ser litt "heavy" ut. den andre ser faktisk lettere ut og holde. sikkert pga disse sidegreiene på Madcatz. edit; fornøyd Badmatz??.... Endret 18. mars 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Kanskje det bare gir et bedre grep, det står at den er lett, men i forhold til Joytech så vet jeg ikke. Edit: Jeg synes det er unødvendig å quote i 1. post... Endret 18. mars 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva er galt med standard-kontrolleren da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ingenting er galt, jeg ville bare ha noe annerledes, noe bedre... Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Pga. utseende ville jeg valgt Madcats, men ellers vet jeg ikke Endret 18. mars 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 vell kontrollene fra mS er bedre enn 3part.. rumbel funksjonen er bedre, kvaliteten er bedre Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Logitech har jo en også.. http://techgage.com/article/logitech_chillstream_gamepad/ Edit: Ser nå at den bare er til PC... synd egentlig. Endret 18. mars 2007 av RRhoads Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det eineste eg kan tenke meg er bedre på de kontrollerene over er D-pad`en. Den orginale er så ufattelig elendig. Skjønner ikkje ka MS tenkte på med sin D-pad. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Der tok du ordene fra munnen min Mala.. Men, ellers ser jeg på 360 kontrollen som perfekt.. Nydelig å holde i.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Her er noen priser jeg fant: Xbox 360 Wireless Controller - Komplett.no - 399,- Xbox 360 Wireless Controller - PCUtstyr - 337,- Joytech Neo Se Advanced Controller - Komplett.no - 199,- Joytech Neo Se Advanced Controller - PCUtstyr.no - 181,- Det viser jo at den originale er omtrent dobbelt så dyr, men det kan jo og ha med kvaliteten å gjøre? Endret 18. mars 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Praktisk talt alt tilbehør jeg har tatt i fra MadCatz og Joytech har vært av laber kvalitet. Tror du går på en real bom hvis du tror du får noe "bedre". Kan jo være verdt å sjekke kontrolleren til Logitech, om du vil ha noe annerledes, de pleier jo å levere varene. Selv synes jeg de originale Xbox 360-gamepadene er de mest behagelige jeg har brukt, uansett plattform og produsent. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fullstendig enig med sistemann i tråden her. har hatt masse kontrollere opp igjennom til alle mulige spillemaskiner og duppeditter.. Originalt tilbehør som minnekort og kontrollere er ALLTID best! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Med det samme det er snakk om 360 kontrollere her: Jeg har en, hvor x-knappen er ødelagt. Noen som vet om jeg kan bytte den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Okay, da går jeg for standardkontrolleren hvis jeg bestemmer meg om å kjøpe ny. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Noen som vet om det finnes en større versjon av ms kotrollern ? MadCatz ser litt større ut, men hadde vært kjekt å visst om den faktisk er større. Grunnet store hender - orginalen drukner litt i henda Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Praktisk talt alt tilbehør jeg har tatt i fra MadCatz og Joytech har vært av laber kvalitet. Tror du går på en real bom hvis du tror du får noe "bedre". Kan jo være verdt å sjekke kontrolleren til Logitech, om du vil ha noe annerledes, de pleier jo å levere varene. Selv synes jeg de originale Xbox 360-gamepadene er de mest behagelige jeg har brukt, uansett plattform og produsent. Fjompenisse, Madcatz kontrollen er dobbelt så bra som MS sin. Den er så mye mer presis i fps spill og knappene er en drøm og trykke på. Forbanna idiot ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Praktisk talt alt tilbehør jeg har tatt i fra MadCatz og Joytech har vært av laber kvalitet. Tror du går på en real bom hvis du tror du får noe "bedre". Kan jo være verdt å sjekke kontrolleren til Logitech, om du vil ha noe annerledes, de pleier jo å levere varene. Selv synes jeg de originale Xbox 360-gamepadene er de mest behagelige jeg har brukt, uansett plattform og produsent. Fjompenisse, Madcatz kontrollen er dobbelt så bra som MS sin. Den er så mye mer presis i fps spill og knappene er en drøm og trykke på. Forbanna idiot ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Woah, ro ned nå, cowboy o_O Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Praktisk talt alt tilbehør jeg har tatt i fra MadCatz og Joytech har vært av laber kvalitet. Tror du går på en real bom hvis du tror du får noe "bedre". Kan jo være verdt å sjekke kontrolleren til Logitech, om du vil ha noe annerledes, de pleier jo å levere varene. Selv synes jeg de originale Xbox 360-gamepadene er de mest behagelige jeg har brukt, uansett plattform og produsent. Fjompenisse, Madcatz kontrollen er dobbelt så bra som MS sin. Den er så mye mer presis i fps spill og knappene er en drøm og trykke på. Forbanna idiot ikke snakk om ting du ikke har peiling på. pms?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå