Gå til innhold

Ny kontroller til Xbox 360

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Heisann!

Jeg har litt lyst på en ny kontroller til vidundermaskina mi, men jeg vil ikke ha noen standard, Microsoft-kontroller. Derfor har jeg sett disse: MadCatz og Joytech.

Personlig holder jeg en liten knapp på MadCatz sin, hva synes dere?

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Kanskje det bare gir et bedre grep, det står at den er lett, men i forhold til Joytech så vet jeg ikke.

Edit: Jeg synes det er unødvendig å quote i 1. post... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Her er noen priser jeg fant:

Xbox 360 Wireless Controller - Komplett.no - 399,-

Xbox 360 Wireless Controller - PCUtstyr - 337,-

Joytech Neo Se Advanced Controller - Komplett.no - 199,-

Joytech Neo Se Advanced Controller - PCUtstyr.no - 181,-

Det viser jo at den originale er omtrent dobbelt så dyr, men det kan jo og ha med kvaliteten å gjøre?

Lenke til kommentar

Praktisk talt alt tilbehør jeg har tatt i fra MadCatz og Joytech har vært av laber kvalitet. Tror du går på en real bom hvis du tror du får noe "bedre". Kan jo være verdt å sjekke kontrolleren til Logitech, om du vil ha noe annerledes, de pleier jo å levere varene. Selv synes jeg de originale Xbox 360-gamepadene er de mest behagelige jeg har brukt, uansett plattform og produsent.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Praktisk talt alt tilbehør jeg har tatt i fra MadCatz og Joytech har vært av laber kvalitet. Tror du går på en real bom hvis du tror du får noe "bedre". Kan jo være verdt å sjekke kontrolleren til Logitech, om du vil ha noe annerledes, de pleier jo å levere varene. Selv synes jeg de originale Xbox 360-gamepadene er de mest behagelige jeg har brukt, uansett plattform og produsent.

Fjompenisse, Madcatz kontrollen er dobbelt så bra som MS sin. Den er så mye mer presis i fps spill og knappene er en drøm og trykke på. Forbanna idiot ikke snakk om ting du ikke har peiling på.

Lenke til kommentar

Fjompenisse, Madcatz kontrollen er dobbelt så bra som MS sin. Den er så mye mer presis i fps spill og knappene er en drøm og trykke på. Forbanna idiot ikke snakk om ting du ikke har peiling på.

Woah, ro ned nå, cowboy o_O

Lenke til kommentar

pms??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...