02tom Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har en officeconnect wireless 11g Cable/dsl router fra 3Com, med følgende problem: Den "knekker" modemet mitt når jeg kobler den til. Uansett som jeg lar brukernavn/passord ligge på modemet eller setter det i bridgemode og lar 3com`en ta seg av det. Linja detter ned like etter at jeg har kobla 3com`en til. HAr fått lånt et helt likt eksemplar uten at problemet dukker opp da, så må være 3com`en det er noe galt med. Har sjekka loggen på 3comen og får opp en feilmelding som lyder sånn ca: Lcp echo request die eller no i den duren. Er dette noe som serveren til telenor sender ut, for nå funker min router igjen..iallefall foreløpig. Noen med noen fornuftige svar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Samme modem har jeg opplevd problemer med at loggfilen fylles opp. Prøv å deaktiver loggingen. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Er ikke no problem med logging, men uansett takk fo tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå