Khalifen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Heisann. Denne idéen har jeg sittet med en stund, og det er å bruke to hodetelefoner som begge har vært utsatt for slitasje. Modellene er Sennheiser PMX 60 og Koss PortaPro. Etter det jeg vet så fungerer de perfekt bare jeg får loddet på en ny ledning på begge modellene. Så det jeg tenker på er å ha en slags "2-i-1"-løsning. Å bare ta elementene fra headsetene, og bygge en kropp. Hvordan dette skal bli løst vet jeg ikke. Trenger hjelp og idéer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 en hodetelefon med 4 elementer? o0 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Tenkte å få det til sånn at jeg kunne bare bytte element ved å feks. snu klokkene. Alt etter hvordan musikk jeg hørte på. Må lese litt rundt omkring. Linker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 For å være ærlig synes jeg den ideed med to dett elementer er mindre lovende, men å bare bygge hodetelefoner er ikke noe problem. http://home.mtulink.com/%7Emoedegaard/ffheadp.html Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Vel, min ide er å bygge fra bunn av. Da kan en del muligheter åpne seg når det kommer til design. Hvordan det skal bli gjort må jeg se. Må tegne en skisse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå