@Lee Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Mener at det ikke er 18års aldersgrense på Partner Gym. De kaller det ikke for KM eller seca, men free fight/mma/grappling. Ikke verdens beste webside, men nok til at du finner en e-postadresse eller et telefonnummer. Partner Gym Frontline Academy skal også ha 16 år som laveste aldersgrense, men du må ha tillatelse fra foresatt. Laveste aldersgrense er 16år, ikke myndig må ha med foresatt til prøvetime og signering av kontrakt. Frontline Academy Lykke til, håper du ikke blir en bajas Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Mener at det ikke er 18års aldersgrense på Partner Gym. De kaller det ikke for KM eller seca, men free fight/mma/grappling. Ikke verdens beste webside, men nok til at du finner en e-postadresse eller et telefonnummer.Partner Gym Frontline Academy skal også ha 16 år som laveste aldersgrense, men du må ha tillatelse fra foresatt. Laveste aldersgrense er 16år, ikke myndig må ha med foresatt til prøvetime og signering av kontrakt. Frontline Academy Lykke til, håper du ikke blir en bajas 8209129[/snapback] tusen takk for tipset Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det de har på Partner Gym er vel langt i fra det samme som Krav Maga? Nå har jeg ikke testa det selv, men tror at det er som Vale Tudo og UFC og lignende ting, at det er en kampsport der man bruker både striking og grappling. Mens Krav Maga er et selvforsvarssystem. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fult mulig at det som Partner Gym har ikke er KM eller noe i nærheten av det. Men det er en form for kampsort og det var vel det han var ute etter, ikke nødvendigvis KM eller seco. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Han spurte jo om kampsporter som ligner på Seca, og da tror jeg Krav Maga er det beste alternativet i nærheten. Endret 22. mars 2007 av PureChaos Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kendo er bra kampsport, der lærer du å banke folk med køller. Hvis du er i bråk kan du bare gå til nærmeste tre og brekke av en grein og angripe. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Kendo er bra kampsport, der lærer du å banke folk med køller. Hvis du er i bråk kan du bare gå til nærmeste tre og brekke av en grein og angripe. 8211969[/snapback] Vel..jeg vil helst lære å forsvare meg, også med hendene så tror ikke det er aktuelt. Men takk for innlegget;) Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vil du lære å forsvare deg så er vel Krav Maga det som blir lettest å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå