Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Ordentlig kampsport trening"

Anbefalte innlegg

Mener at det ikke er 18års aldersgrense på Partner Gym. De kaller det ikke for KM eller seca, men free fight/mma/grappling. Ikke verdens beste webside, men nok til at du finner en e-postadresse eller et telefonnummer.

Partner Gym

Frontline Academy skal også ha 16 år som laveste aldersgrense, men du må ha tillatelse fra foresatt.

Laveste aldersgrense er 16år, ikke myndig må ha med foresatt til prøvetime og signering av kontrakt.

Frontline Academy

Lykke til, håper du ikke blir en bajas :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener at det ikke er 18års aldersgrense på Partner Gym. De kaller det ikke for KM eller seca, men free fight/mma/grappling. Ikke verdens beste webside, men nok til at du finner en e-postadresse eller et telefonnummer.

Partner Gym

Frontline Academy skal også ha 16 år som laveste aldersgrense, men du må ha tillatelse fra foresatt.

Laveste aldersgrense er 16år, ikke myndig må ha med foresatt til prøvetime og signering av kontrakt.

Frontline Academy

Lykke til, håper du ikke blir en bajas :)

8209129[/snapback]

tusen takk for tipset :thumbup:

Lenke til kommentar

Det de har på Partner Gym er vel langt i fra det samme som Krav Maga? Nå har jeg ikke testa det selv, men tror at det er som Vale Tudo og UFC og lignende ting, at det er en kampsport der man bruker både striking og grappling. Mens Krav Maga er et selvforsvarssystem.

Lenke til kommentar
Kendo er bra kampsport, der lærer du å banke folk med køller. Hvis du er i bråk kan du  bare gå til nærmeste tre og brekke av en grein og angripe.

8211969[/snapback]

Vel..jeg vil helst lære å forsvare meg, også med hendene så tror ikke det er aktuelt. Men takk for innlegget;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...