Gå til innhold

Bytteklubben GameOver: Bytte av spill


Akky

Anbefalte innlegg

Jeg har benyttet Bytteklubben flere ganger, og byttene har gått helt smertefritt.

 

Inntil nå.

 

Jeg har flyttet og hadde glemt å oppdatere adressen min hos dem med den konsekvens at spillet er blitt sendt til feil adresse. Når det er sagt så vil Bytteklubben ha fått dette spillet i retur.

 

Noen dager etter at spillet er sendt, så oppdager jeg dette og oppdaterer min adresse, samt informerer dem om feilen på mail.

 

Det er nå godt over en måned siden. Jeg har skrevet flere mail etc, uten å ha fått en eneste tilbakemelding.

 

Spillet har jeg selvsagt heller ikke sett snurten av.

 

Jeg er passe forbanna på dem nå skal jeg være helt ærlig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spesielt interessant for oss som ikke valgte barnekonsollen når den var det, og siden har holdt oss til valget vi gjorde. Jeg feiler sånn umiddelbart å se hvordan bytteklubben som støtter "alle" konsoller er dårligere enn en plass som støtter én konsoll og høyner risikoen for å bli snytt ...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Ja der stiller du nok sterkt siden <i>de</i> har "driti på draget" med å ikke rydde skikkelig opp i feilen din ...

 

Hva er problemet ditt?

 

Hvilken feil har jeg gjort? Glemt å innrapportere adresseendring? Vel vet du hva som skjer da? Jo, de får produktet i retur.

 

Problemet her er at jeg ikke får det produktet jeg har krav på - basert på en unnskyldning daglig leder hadde for 3 mnd siden om at hadde hatt et opphold på sykehus "men skulle rydde opp nå"

 

Forbrukerrådet har nok ganske sterk interesse av firmaer som yter forhåndsbetalte tjenester, uten å levere det de lover - don't you think?

 

PS! For the record: Jeg sendte inn mitt spill i mars/april. Vi skriver nå august.

Endret av myrlas
Lenke til kommentar
Jo, de får produktet i retur.

Under forutsetning av at vedkommende på adressen returnerer det. Om så ikke blir gjort er ikke det Bytteklubbens feil. Jeg har selv fått masse feilsendte brev opp gjennom årene, og du kan være sikker på at jeg ikke gidder bruke min tid på å fikse opp for hverken mottakere jeg ikke kjenner eller e-verk o.l.

 

En annen ting er at de neppe toer sine hender over en enkeltsak hvor opphavet til problemene er deg selv — og det er snakk om rimelig lave verdier. Har de flere saker på bordet hvor Bytteklubben er involvert i mislighold, kan du nok være mer heldig.

 

Men for all del, rumble your case!

Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent sendes spillene ikke som registrert pakkepost, som i så tilfelle ville gjort bytting fryktelig dyrt. {Sjekker ...} Det indikeres forøvrig på deres nettsider hvor porto settes til 20 kroner — altså et normalt uregistrert brev.

 

Og ja, slike brev blir etterlatt på "feilaktige adresser", d.v.s. oppgitt adresse av Posten Norge inntil de selv oppdager, eller noen forteller dem, at adressaten har flyttet.

 

Så jeg ser det fremdeles slik at du selv er opphavet til at spillet ditt har forsvunnet, og jeg har problemer med å lett ta inn over meg at Bytteklubben har gjort seg skyldig i særlig mer enn å kanskje ha blitt lei av deg/saken og behandlet deg med lav grad av service ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...