aspic Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når eg fekk GC spelet mitt, fekk eg med ei melding om at det var riper i disken og at eg skulle ta det opp med bytteklubben om eg var ufornøyd med byttet. Trur nok du har dei same rettighetane, berre send dei ein mail med problemstillinga Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) @Bromle Men du har returrett på bytteklubben om spillet ikke virker! Sende dem en mail og spør hvordan du skal gå fram. Endret 21. april 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Rett etter jeg klagde her fikk jeg svar på mailen jeg hadde sent bytteklubben. De svarer raskt og har veldig god service. Det eneste som er litt surt er at jeg nok ikke får det spillet jeg hadde byttet til meg, men et annet jeg har litt lyst på. Men service og bra folk som svarer der er det ikke mangel på. Forhåpentligvis sitter jeg med et nytt spill neste uke. Men det ordnes konstnadsfritt. Bytteklubben Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Når enden er god, er allting godt :!: Venter selv på å få byttet MoH: Vanguard der... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Joda, blir nok god ende og bra service. Men ville da spilt fight night nå Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har et spill jeg ønsker å bytte der inne, men jeg skjønner ikke åssen jeg spørr folk om dem vil bytte Men ingen som har spurt meg heller da Men så er det jo også Sonic The Hedgehog til 360 vi snakker om :!: Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Da er det kanskje ikke så rart ingen spør! hehe Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sonic er vel kanskje ikke den heteste poteten på 360 nei... Fremdeles litt overrasket at det er så få som ønsker å bytte halvgode launch spill mot andre halvgode launch spill dog (X360). Super Smash Bros Melee til GC burde jo også være av interesse for noen. Kanskje Bytteklubben skulle hatt støtte for trekant-bytte? Lars Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jeg synes de burde latt oss bytte på tvers av konsoller. Det kan vel ikke innebære så mye bryderi? Edit: Og kanskje en "Jeg gir to av følgende spill mot ett av følgende spill." Altså bytte bort to halvkjipe spill mot et supert Endret 23. april 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kanskje det kommer etterhvert. Bytteklubben er ikke et stort selskap akkurat Vente litt til, når mange flere bruker det og flere ansatte driver med det Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har nettopp meldt meg inn i denne klubben, og anbefaler andre og melde seg inn å legge opp sine spill så jeg kanskje får bytta bort noen av mine:D Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva tjener de som styrer klubben, da? De får inn ræv-spill, og sender ut prima-vare - ingen vil vel bytte med dritt-spilla? Det maker ikke sense. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 De bare knytter sammen to byttere. De har ikke spill selv.. så de tar 50kr for at du skal få lov til å bytte med en annen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 De bare knytter sammen to byttere. De har ikke spill selv.. så de tar 50kr for at du skal få lov til å bytte med en annen 9094773[/snapback] Ja, det er sant. De har med andre ord ingenting å tape. Da er det nesten bedre å bare bytte/låne privat. Husker jeg brukte å låne spill fra en fyr fra England! :!: Traff ham på live, og han hadde så godt som alle spill til 360. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fy, så klønete. Ikke søren om jeg registrerer meg FØR jeg får vite om sida har noe å by på. Er det noen her med konto som hadde giddet å sjekke opp noen titler for meg? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva mener du? Jeg har registrert meg i allefall, og jeg har fullført to bytter nå. Har bare positive ting å si om den Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Det jeg mener er at de sannelig minsanten kunne ha gjort det mulig å søke i tilgjengelige spill FØR man opprettet en konto, slik at man fikk se om det i det hele tatt hadde noe for seg. Slik det er nå mistenker jeg dem for å ha skrekkelig lite å fare med. Jeg er på utkikk etter noen ganske gamle og litt sjeldne spill til PS1, PS2 og GC, og på forsiden ser det ut som det bare går i 360. Endret 12. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Altså, det funker slik: Du blir medlem, og setter opp en liste over alle de spillene du har/du vil bytte. Etter det er det bare å trykkepå en knapp, så finner siden automatisk alle de spillene du har mulighet til å bytte til deg. Ganske så kjekt. Du kan til og med fjerne tilbud til spill som du ikke vil ha. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, det skjønner jeg også, men jeg gidder ikke registrere meg før jeg vet om jeg kommer til å finne det jeg skal ha. Hva er det for en jalla forretningsmodell? Skulle tatt seg ut om f.eks. Komplett ikke lot en browse varene før en hadde opprettet konto. Derfor lurte jeg på om for eksempel du hadde giddet å søke på en par-tre titler for meg. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ser ikke ut til at man kan gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå