Gå til innhold

Merkelig iPod/Audigy problem


Anbefalte innlegg

Jeg har i en tidligere tråd skrevet om at iPodden min plutselig ikke ville koble seg til pcen lenger, enda det bestandig hadde fungert godt før. Det viser seg nå at jeg har funnet kilden til problemet. Firewireporten jeg bruker sitter på et audigy platinium ex kort. Vanligvis bruker jeg firewireporten som sitter på den eksterne boksen, men det var det som problemet denne gangen. Da jeg så koblet til iPodden direkte til audigykortet bak på pcen fungerte alt igjen. Noen som har hørt om noe lignende, eller har noen tips til hvordan man kan løse dette problemet? Det er mulig jeg er lat, men synes i alle fall det er digg å slippe å dra fram pcen og klundre på baksiden hver gang iPodden må oppfateres med ny musikk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-12 08:54, skrev scirocco:

Det er mulig jeg er lat, men synes i alle fall det er digg å slippe å dra fram pcen og klundre på baksiden hver gang iPodden må oppfateres med ny musikk..


Hm, har ikke en direkte løsning på problemet ditt. Men ett alternativ: Hvorfor ikke ha en firewirekabel tilkoblet til PC'en din hele tiden, så bare kobler du til iPoden når det trenges?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 08:57, skrev NickFalk:

Hm, har ikke en direkte løsning på problemet ditt. Men ett alternativ: Hvorfor ikke ha en firewirekabel tilkoblet til PC'en din hele tiden, så bare kobler du til iPoden når det trenges?


Smart løsning kanskje, men har bare en apple firewirekabel til ipod og det hender jo at podden må lades. Da er det kjekt å slippe å måtte fyre opp pcen. Med litt fantasi kunne jeg sikkert funnet en løsning på dette problemet også, men det enkleste hadde vært om den eksterne boksen var litt samarbeidsvillig da.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...