Bache83 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Denne feilmeldingen får jeg opp på youtube: "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest flash player." Hva er galt? Har jo prøvd å installere flash player, og da kommer meldingen "Successfully installed". Likevel får jeg ikke streamet videoene! Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Denne feilmeldingen får jeg opp på youtube: "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest flash player." Hva er galt? Har jo prøvd å installere flash player, og da kommer meldingen "Successfully installed". Likevel får jeg ikke streamet videoene! Kan noen hjelpe? 8181731[/snapback] Kanskje en ide å fortelle hvilken nettleser du bruker....... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Denne feilmeldingen får jeg opp på youtube: "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest flash player." Hva er galt? Har jo prøvd å installere flash player, og da kommer meldingen "Successfully installed". Likevel får jeg ikke streamet videoene! Kan noen hjelpe? 8181731[/snapback] Du sitter ikke tilfedligvis med Firefox og noscript addonen? hvis så, må du "allow youtube". Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Bruker Internet Explorer Lenke til kommentar
BorN Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Prøv å slå av brannmuren og se om det funker da. Det som var problemet mitt. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Prøv følgende: http://www.xerratus.com/2007/02/22/IE7Vist...hPlayerFix.aspx eller kanskje dette edit. hvis du ikke finner macromed mappa se i windows/syswow64/macromed , der er den hos meg I got it installed finally! What you have to do is set FULL permissions under c:\windows\system32\macromed\ folder. Make sure you set the FULL permissions for the "Trusted Installer" option. There's an EXE file that's in the "flash" subfolder. Run that and it will install. If you want to test if it worked, the fastest way is to go to www.vongo.com That's what I was trying to test out when I ran into this problem. Endret 30. desember 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå