Fanta4free Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 det er det jeg lurer på? hvilket spill burde ha en oppfølger men som ikke fikk det?? noen som har en forming om det?? send gjerne med noen ord om spillet asså den som er fra før av... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg kan nok tenke meg at Grim Fandango burde ha en oppfølger, selv om jeg ikke har spilt det enda. Men jeg har jo bare hørt bra ting om det så... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg kan nok tenke meg at Grim Fandango burde ha en oppfølger, selv om jeg ikke har spilt det enda. Men jeg har jo bare hørt bra ting om det så... 8181944[/snapback] Det er et nær perfekt spill, men det bør absolutt ikke ha en oppfølger. Du hadde skjønt det om du hadde spillt det, det passer liksom ikke å lage en fortsettende historie. Spoiler! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det handler om en "persons" 4 år lange reise fra en mellomverden mellom det jordiske liv og evigheten og slutten er veldig konkluderende, så å fortsette det ville bare vært feil. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil ha oppfølger til Star Wars: Jedi Knight-spillene. Disse spillene hadde ganske gode historier, artige og varierte oppdrag, et utrolig bra kampsystem/bevegelsessystem, og var utrolig underholdende. Det finnes vel ikke noe mer artig enn å løpe rundt med lyssabel vel? Med dagens gode fysikkmotorer, enestående grafikkmotorer og i det hele tatt. Det er ikke noe mer jeg ønsker enn en oppfølger til i denne utrolige spill-serien. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Må si meg enig med Snorre. Å være en allmektig jedi som vet å utnytte tyngdekraften hadde vært tøft. Det å slenge slemminger inn i vegger ville få en ny betydning! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Husker godt når jeg spillte "Sphinx and the Cursed Mummy". Et utrolig bra spill. Utifra slutten på det spillet kunne det jo se ut som at det kunne komme en oppfølger,men har enda ikke hørt noe. Og kanskje en oppfølger til "Beyond Good and Evil"? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Det er et par jeg gjerne skulle sett oppfølgere til Alpha Centauri - civ type spill på en ny planet med utrolig mange enheter Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon Master of Orion III - hadde ventet noe bra, men det ble så fult av bugs at det ikke var spillbart. Starcraft - kommer vel sikkert en gang fra blizzard Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg skulle gjerne sett en oppfølger til battlezone-spillene. Jeg savner virkelig denne type strategispill. Kunne også tenkt meg å få en skikkelig oppfølger til Giants: Citizen Kabuto. Hadde det blitt gjort skikkelig ville det vært både underholdene og veldig morsomt. Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Saints Row 2 hadde vært bra:) Lenke til kommentar
AyKaay Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Saints Row 2 hadde vært bra:) 8182810[/snapback] Støtter denne og crackdown Lenke til kommentar
TheGame Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Føler virkelig for et nytt Diablo spill Diablo 3 *sikle* Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Saints Row 2 hadde vært bra:) 8182810[/snapback] vet du hva det siden det er såpass nytt og har bra respons fra mange så trur jeg faktisk det vill komme har jeg en følese på Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Føler virkelig for et nytt Diablo spill Diablo 3 *sikle* 8183233[/snapback] Det er du ikke alene om Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Føler virkelig for et nytt Diablo spill Diablo 3 *sikle* 8183233[/snapback] Det er du ikke alene om 8183835[/snapback] Jaaaaaa! Og Starwars: Kotor, Jedi academy, jedi knight og jedi outcast ;D Lenke til kommentar
espinos Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Mafia! (Det har vært snakk om det ) men vi får no bare vente og se, og håpe på det beste! Edit: Legger til soldier of fortune 3! Endret 18. mars 2007 av espinos Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Må si meg enig med nouse4aname, Sphinx and the Cursed Mummy hadde fortjent en oppfølger. Makan til fantastisk spill skal man lete lenge etter. Til min store glede og overraskelse så fungerte det perfekt til 360, noe som betyr at jeg er i gang med min 3. gjennomspilling. Vil bare si til alle som liker Zelda, at dette spillet vil de sannsynligvis elske. Mafia 2 er også svært etterlengtet hos meg. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Edit: Legger til soldier of fortune 3! 8184756[/snapback] den er jeg enig ass se for deg det i prey grafikk eller noe Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Half-Life 2 burde fått en oppfølger, istedet for disse episodene. Har ikke sagt at HL3 IKKE kommer, det har jeg ingen anelse om, men synes de kunne spart seg for disse korte episodene og heller fokusert 100% på HL3 Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Det er et par jeg gjerne skulle sett oppfølgere til Alpha Centauri - civ type spill på en ny planet med utrolig mange enheter Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon Master of Orion III - hadde ventet noe bra, men det ble så fult av bugs at det ikke var spillbart. Starcraft - kommer vel sikkert en gang fra blizzard 8182633[/snapback] Oppfølger til Starcraft er under vei! Heter Starcraft Ghost og release date er ikke fastsatt i følge www.gamer.no.. Hvis det skulle komme en oppfølger så vil jeg gjerne ha til Mech Warrior Det rulte så masse i sin tid.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Det er et par jeg gjerne skulle sett oppfølgere til Alpha Centauri - civ type spill på en ny planet med utrolig mange enheter Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon Master of Orion III - hadde ventet noe bra, men det ble så fult av bugs at det ikke var spillbart. Starcraft - kommer vel sikkert en gang fra blizzard 8182633[/snapback] Oppfølger til Starcraft er under vei! Heter Starcraft Ghost og release date er ikke fastsatt i følge www.gamer.no.. 8185247[/snapback] Ghost er ikke noen oppfølger, det er en spinnof. dessuten har blizzard lagt prosjektet på is og de kommer nok aldrig til å gjøre det ferdig. personlig hadde jeg digga en oppfølger til psychonauts. dessuten kunne jeg tenkt meg å se et nytt blade-runner spill (digger stemningen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå