Gå til innhold

Grunnløs karakter i Bruktmarkedet ?


Anbefalte innlegg

Hei.

Noen har gitt meg en grunnløs karakter i bruktmarkedet. Jeg har sendt mail til

[email protected], samt rapportert min egen annonse i håp om å få noe respons.

Jeg har endel originalspill jeg vil selge, men en kar som kaller seg 'specnaZ91' gir men karateren 1, og forteller at jeg eren somlekopp, og det spillet han kjøpte av meg (som er en oppdiktet historie eller at han husker feil navn) kom først et par mnd etter, men uten cover.

Ikke akkurat lett å selge noe med slikt på papiret.

 

Skjønner jo at bruktmarkedet på hw.no kan regnes som ubrukelig når man ikke får svar, men alikevel burde man ikke kunen sette karakterer på noen uten å ha grunnlag for det.

En annen kar, ved navn 'espenaldoZ', lurer på hvilken konsoll spillene er til. Dette til tross for at alle annonsene er satt i kategorien PC-SPILL, OG at alle annonsene ha bilder.. Mulig dette er en lesefeil fra espenaldoZ , men alikevel dårlig bruk av kommentarer.

 

Noen synspunkter på hva jeg bør gjøre ?

Endret av Priest32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Noen har gitt meg en grunnløs karakter i bruktmarkedet. Jeg har sendt mail til

[email protected], samt rapportert min egen annonse i håp om å få noe respons.

Jeg har endel originalspill jeg vil selge, men en kar som kaller seg 'specnaZ91' gir men karateren 1, og forteller at jeg eren somlekopp, og det spillet han kjøpte av meg (som er en oppdiktet historie eller at han husker feil navn) kom først et par mnd etter, men uten cover.

Ikke akkurat lett å selge noe med slikt på papiret.

 

Skjønner jo at bruktmarkedet på hw.no kan regnes som ubrukelig når man ikke får svar, men alikevel burde man ikke kunen sette karakterer på noen uten å ha grunnlag for det.

En annen kar, ved navn 'espenaldoZ', lurer på hvilken konsoll spillene er til. Dette til tross for at alle annonsene er satt i kategorien PC-SPILL, OG at alle annonsene ha bilder.. Mulig dette er en lesefeil fra espenaldoZ , men alikevel dårlig bruk av kommentarer.

 

Noen synspunkter på hva jeg bør gjøre ?

8181607[/snapback]

 

Heisann.

Opplevde desverre noe lignende, da en kar totalt ødela karakteren min på bruktmarkedet fordi jeg solgte et produkt uten minstepris som hadde vært på tilbud hos en nettbutikk uken før. Noen som ser logikken her? :nei: Det skal også sies at jeg aldri har hatt et eneste kjøp eller salg med den aktuelle brukeren. Etter en prat med han på msn unnskylde han seg, men skaden var vel egentlig gjort uansett... At man i det hele tatt har muligheten til å slenge ut kommentarer i hytt og pine er en stor svakhet med karakter-systemet i mine øyne. Jeg sendte også en mail som deg etter episoden min, men har ikke fått et fnugg av respons...

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...