Mr.Blonde Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Formaterte harddisk og innstallere windows(XP MCE) på nytt. Kjøpt pc fra PS Data og der fulgte d med en 2 cd'er med Windows på(ikke orginal). Brukte denne for å kjøre hele prosessen. Problemet nå er at ingenting lar seg innstallere. Windows oppdateringer kommer med feilmeldinger som mener jeg mangler noe som skulle vært installert, ikke vet jeg hva det er. Fikk installert SP2. Har K8N diamond hovedkort og har innstallert nForce drivere(eneste som har gått bra til nå) men windows finner ikke nettverks adaptere og nettverkskontrollere og sier at driverene ikke er installert. Ergo kommer jeg meg ikke på nett heller. Har også Marvell yukon gigabit LAN som jeg prøvde å innstallere driverene til men det funket heller ikke. Sitter nå her med en windows som ser ut som det er windows 98. Mangler mange muligheter og innstillinger som var der før. Er jo MCE 2005 så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ser sånn ut. Noen som kan hjelpe en idiot som tydeligvis ikke vet hva han gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå