Axl91 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har fått beskjed om å avinstalere noen klienter i NetWare for å kunne benytte meg av velkomstskjermen(inlogging i xp), men alt jeg finner av NetWare er scripter(notisblokk), noe jeg ikke vil kødde med uten vidre noen tips? takk for all hjelp Axl F Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva har gitt deg denne beskjeden? Er dette en privatpc? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, privat, måtte reinstalere, og når jeg går på kontrollanel for å bytte innloggings metode så får jeg beskjed om det.. og det er praktisk med bytt bruker når man laster ned ting... Axl F Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, privat, måtte reinstalere, og når jeg går på kontrollanel for å bytte innloggings metode så får jeg beskjed om det.. og det er praktisk med bytt bruker når man laster ned ting... Axl F 8182492[/snapback] Fint det løste seg - men jeg vet fortsatt ikke hva du egentlig hadde problemer med. Og hvorfor vil du kjøre to brukere samtidig egentlig? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 misforståelse,, dårlig skriving av meg kanskje ... Men det skjedde da jeg reinstalerte windows, og lette etter hva som hadde skjedd med nettleseren(e) mine(det ble opprettet en proxy server, derfor funka det ikke) og da hadde jeg vel kanskje instalert noe, eller trykka litt på måfå.. og hvis jeg laster ned noe, og faren min vil skjekke mail(han bruer outlook) og da må han inn på sin egen bruker, derfor vil jeg kunnekjøre flere brukere samtidig... Axl F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå