steinrawr Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 dette er det merkeligste problemet jeg noensinne har vært borti. jeg har en film i en .avi fil, windows utforsker låser seg, og sir at programmet ble lukket fordi det kan være skadelig for windows. jeg kan ikke engang markere filen, søke etter den, eller åpne den i programmer på noen måter.. hva i all verden er det som skjer? windows utforsker låser seg med en gang, og jeg blir bedt om å sende feilrapport, og trykke ok i en meldingsboks som sier at filen er skadelig. dette skjer med alle .avi filene jeg har! Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 bilder av problemet Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hadde samme problem før, men det funka fint når jeg lasta ned og instalerte K-Lite Codeck Pack. Tror nokk det er kodekene du har problem med. søk på google etter "K-Lite Codeck Pack" Er gratis. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hadde samme problem før, men det funka fint når jeg lasta ned og instalerte K-Lite Codeck Pack.Tror nokk det er kodekene du har problem med. søk på google etter "K-Lite Codeck Pack" Er gratis. 8183307[/snapback] jeg har allerede k-lite-kodec pack. kan jo prøve å reinstallere det;) EDIT: problemet er løst avinstallerte pakken og installerte på nytt.. Endret 18. mars 2007 av EMiRo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå