eARNIe Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei, som overskriften sier så trenger jeg nye headphones, musematte, mus og tastatur. Jeg gamer cs 1.6 så trenger utstyr som passer til det. Vet jo at det finnes masse og velge mellom, men vil høre litt fra folk som har testet de ulike mulighetene.. Takker for alle innslag. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) he!i på mus kan jeg på det varmeste anbefale razer copperhead kommer i tre forskjellige farger rød blå og grønn click Endret 18. mars 2007 av sindre12 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Mus: mx518 Musmatte: Icemat v2 Tastatur: Logitech G15 (ikke helt sikker på det, vanskelig valg...) Headset: Creative HQ-1700 ( http://www.hardware.no/tester/lyd/hodetele...er_smak/20331/9 ) Endret 18. mars 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Heisann, Spiller 1.6 litt selv, og jeg kan vel anbefale det jeg bruker selv. Mus: MS Intellimouse 3.0 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Headset: SteelSeries 5H v2 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Musematte: SteelPad QcK Heavy Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tastatur: Saitek Eclipse v1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Heisann, Spiller 1.6 litt selv, og jeg kan vel anbefale det jeg bruker selv. Mus: MS Intellimouse 3.0 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Headset: SteelSeries 5H v2 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Musematte: SteelPad QcK Heavy Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tastatur: Saitek Eclipse v1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8181518[/snapback] Har de 2 sistnevnte og er kjempe fornøyd med begge. Go for it Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Må nok støtte Lofnes.. Har selv alle tingene utenom headsettet, jeg har et icemat siberia istedet. Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Spille også litt cs 1.6. Bruker Microsoft mus som jeg fant på expert til 150. IBM tastatur som jeg fikk fra den gamle skolen. Blå tøymusematte som fulgte med mammas og pappas dell pc. Og Beyerdynamic hodetelefoner som jeg fikk av min bror til jul. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 IE3.0, Qpad CT og glidz = Deiligst. Du får det ikke noe glattere enn det. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ting du bør kjøpe: Mus: Logitech MX 518 / Razer Deathadder (til nøds Intelli 3.0) Matte: Steelpad 5L (bygger på QcK, men er stivere og glattere) Headset: Hi-Fi sett uten mic (kjøp en løs en) typ BeyerDynamic, Sennheiser eller Grado til rundt 700kr og oppover. Ting du ikke bør kjøpe: Tastatur: Saitek Eclipse, Logitech G15 Headset: USB-headsett generelt, ligg unna. Lenke til kommentar
plague Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er veldig enig i hva Krapfoss skriver angående lyd. Gå for anerkjente merker som senheiser, grado, beyer og akg osv. selv kan jeg anbefale Seinnheiser hd 555 . I forhold til prisen har de nydelig lyd og er behagelige og ha på i lengden. HVis du vil ha lukket headset og liker bass er beyerdynamic dt 770 tingen. Disse er dyre men veldig morsomme. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg spiller Css og cod 2 som går ut på d samme eller..ja.. Dette er det jeg bruker Mus: Mx-518 375,- Musematte: QcK tøymatte 89,- Tastatur: Z-Board Merc GAming keyboard 359,- (Anbefaler denne men gaming tastene blir liiite brukt bruker w, a , s d for det meste) Headset: Billig skrap fra biltema til 39,- men funker bedre enn broren min sitt til 299,- =) Alt finner du på www.komplett.no utenom headsetet da Alt dette koster ikke mer enn 862,- og det er det samme som et skikkelig headset eller trådløs gaming-mus=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå