Xeniobus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei! Noen som vet om noen gode sider hvor jeg kunne kjøpt bade/surfe shortser ? Trenger ikke være norske Takker på forhånd Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 I Oslo har du jo en og annen surferbutikk som f.eks. Whitewater (i Grensen) eller den lille butikken i andre etg. på Steen og Strøm? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ja, det letteste er å stikke innom en hvilken som helst surfe/skate/snowboard-butikk. når sommeren lir på er de å finne i de aller fleste slike butikker. ellers kan du google etter "boardies" eller "boardshorts", men de største merkene som billabong, ripcurl, quicksilver og o´neill er ganske dyre samme hvor du kjøper dem fra. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vet ikke hvor du bor, men i bergen finner du sånnt på Swag Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Swag - Byporten Whitewater - Like ved stortorvet Seasports - Rådhuset eller noe sånt.. Urban - Byporten/Carl johansgate Jeantv - Arkaden Carlings? - ekke en typisk surfebutikk, men du finner det meste der. Er over alt. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Quicksilver sjappa på Steen & Strøm Oslo bør få inn noe snart iallefall... Har en liker'n bra Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Takker for svar.. Bor i Bergen ja. Så får ta turen innom Swag.. Ingen gode nettbutikker? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Quicksilver sjappa på Steen & Strøm Oslo bør få inn noe snart iallefall... Har en liker'n bra 8185291[/snapback] Synes quicksilver og billa bong har digge badeshortser.. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 http://www.aussiebum.com/en/ - De her har noen jeg liker, ihvertfall. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Quicksilver sjappa på Steen & Strøm Oslo bør få inn noe snart iallefall... Har en liker'n bra 8185291[/snapback] Synes quicksilver og billa bong har digge badeshortser.. 8224532[/snapback] Bedre badeshortser skal man lete lenge etter Hatt utrolig mye glede av den ene jeg har. Kommer nok kjøpe fler tror jeg. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Selv har jeg 2 eller 3 quicksilver shortser og en billabong. Bedre badeshortser finnes ikke. Favouritten min er billabong shortsen jeg kjøpte i fjor Lenke til kommentar
Hod Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg har en oakley surfeshorts fra sport1(tror jeg) Den er supernice:) De har slike shortser på så og si alle klesbutikker om sommer, g-sport til branstad Oi: Glemte fullstendig av beckersurf.com de har syk mye fint sommer stash. Endret 27. mars 2007 av Hod Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Fordi om butikkene ikke har stilt ut sommerens shortser, betyr ikke det at de ikke har dem. Spør betjeningen. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har en oakley surfeshorts fra sport1(tror jeg) Den er supernice:) De har slike shortser på så og si alle klesbutikker om sommer, g-sport til branstad Oi: Glemte fullstendig av beckersurf.com de har syk mye fint sommer stash. 8249551[/snapback] Den sida var genial! Takker Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Smartguy har enormt mange bade-shorts å velge mellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå