rulleguru Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Her om dagen fikk min mor et merkelig problem med pcen sin, den vil ikke lenger vise høyere oppløsning enn 640*480). Den fungerer helt som normalt helt til den kommer inn til Windows, da blir skjermen sort og en "no signal" boks. Starter jeg pcen i VGA-mode fungerer det, men med en gang jeg prøver sette oppløsningen til høyere enn 640*480 blir den sort igjen. Noen som vet hva som kan være problemet? Er det skjermkortet eller skjermen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg tipper på et defekt skjermkort. Fikk en gang et nytt kort som oppførte seg slik. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 kan du ikke si hva slags pc du har da? har du installert nye drivere eller noe i det siste? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Pcne er en hjemmebygget Shuttle, skjermkortet er integrert. Ingenting er gjort med pcen, det skjedde bare over natta. Endret 18. mars 2007 av rulleguru Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det kan være at driveren har slått seg vrang og stilt inn skjermfrekvenser og slikt feil. Start i safe-mode og slett skjermkortet i enhetsbehandling og start på nytt. Dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå