DannyVice Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Tenkte vi kunne holde en liten hyllest, til våre alle kjære barne-TV idoler. Jeg begynner med Max Mekker: Uten Max Mekker, så hadde ikke mine Barne-TV minner fra barndommen vært det samme. Den store loddetede bamsen som gikk rundt og "Mekker alt" og halveis sang i rym og humret "Wæhehe" gjorde at jeg for første gang nesten forelska meg i en bamse. Han bodde i et tårn på Sesam Stasjon, der han var "vaktmester". Værste noensinne jeg har opplevd var når Max Mekkers sin lille fugl "Lille Blå" døde, første gang jeg noensinne har gråti uten å hatt fysisk smerte Å høre Max Mekker hulke "Lille Blå" sangen, var det værste noensinne. Som gikk noe ikke ulikt dette: Lille BlåLille Blå Max er ganske stor, men du var ganske små. Lille Blå Lille Blå Har ikke noe annet enn å si, hyll hyll. Savner deg Max Youtube videoer - Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Vi må ikke glemme Pingu eller Pingo som han het oppi mitt hodet Alltid like morro når han tryna og gjorde "myyypmyyyyp"-lyden hill og hyll:) Endret 18. mars 2007 av LindaChanett Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Husker å se på den togstasjonsserien. Er det noen som husker at det var baller rom rullet og de sa tall på forskjellige måter? Men når jeg ser på NSB.no og ser at det er dyrere å reise med tog enn fly, begynner jeg å lure på om det er de som styrer NSB i dag. Endret 18. mars 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er det noen som husker at det var baller rom rullet og de sa tall på forskjellige måter? 8182608[/snapback] En - to - tre - fiiir' - fem seks - sju - ått' - niii - ti elleve -toolv! Men, Pingu er genialt! BarneTV er ikke det samme i dag som det var før Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Når sant skal sies så husker jeg ikke så veldig mye av serien annet enn at jeg elsket den serien da jeg var en pjokk og så på batne-tv Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mekke Mikkel noe av det beste barne TV programmet som er laget synes jeg "Mekke Mikkel, Jesper og Dan. Mekke Mikkel, Jesper og Dan. Vis du er romfarer eller flyver, en bonde eller kjører sykkel[..]" Finns det noe bedere Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ah, sesam melodien vekker opp gamle minner. Var alltid glad i det programmet. Noen som vet når det var aktiv? Endret 18. mars 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ah, sesam melodien vekker opp gamle minner. Var alltid glad i det programmet. Noen som vet når det var aktiv? 8182799[/snapback] Wiki fikser det meste LINK Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den absolutt beste serien og ikke minst karikaturen er: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå